Iphone 4 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb gister een iphone 4 gehaald 16gb bij telefoonkopen.nl in amersfoort. (ze hadden er genoeg op voorrraad) Deze in combinatie met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4
Beste mensen,
Ik heb gister een iphone 4 gehaald 16gb bij telefoonkopen.nl in amersfoort. (ze hadden er genoeg op voorrraad) Deze in combinatie met een i 150. Ik kan alleen nog geen gebruik maken van visual voicemail. Ook kan ik niet registreren bij my t-mobile. Hij zegt dat mijn 06 nummer niet geldig is. Kan dit komen omdat T-mobile enige (werk)dagen tijd nodig heeft om mijn nieuw contract te verwerken. Of gaat er iets fout? Gr. Timo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bel/mail even met de klantenservice van TM, die zijn vandaag open.
|
|||
|
|||
Net gedaan, leek me al sterk. Maar het is zondag en dan zijn ze gesloten
|
|
|||
|
|||
ik werk bij t-mobile op de klantenservice, ja ik weet het. Maar het duurt inderdaad 48 uur voordat deze service wordt geactiveerd dus maandag moet die gaan werken.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|