wekelijkse levering the phone house discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iphone liefhebbers, Weet er toevallig wanneer the phone house shops hun leveringen binnen krijgen. of verschilt dit weer per filiaal? Ben namelijk wel benieuwd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wekelijkse levering the phone house
Hallo iphone liefhebbers,
Weet er toevallig wanneer the phone house shops hun leveringen binnen krijgen. of verschilt dit weer per filiaal? Ben namelijk wel benieuwd wanneer mijn iphone 4 binnenkomt, vorige week donderdag gereserveerd, toen nummer 14. gisteren gebeld en toen nummer 5. daarom hoop ik dus dat ze volgende week weer een levering krijgen van circa 8 stuks, vandaar mijn vraag of elke shop dezelfde leverdag heeft? Alvast bedankt Wouter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb hem via de webshop van TPH besteld.
Ik had op 22-08 een iPhone 4 32GB met nummerbehoud besteld.. dus ik verwachtte dat het wel even ging duren. Werd ik net al gebeld, dat ze hem op z'n vroegst zaterdag al kunnen leveren! Echt top hoe snel de Phone House is! Via internet lijkt me dan momenteel sneller dan via de winkel.. :S? |
|
|||
|
|||
dan ben je zeker nieuwt bij tmobile
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microsim The Phone House | Jered | Koopinformatie Nederland | 7 | 03-12-10 12:37 |
The Phone House of T-mobile Shop | JelmerJ. | Koopinformatie Nederland | 5 | 02-10-10 20:02 |
Gratis iPhone dock bij The Phone House ontvangen? | iKev | Koopinformatie Nederland | 4 | 26-09-08 16:19 |
[iPhone 3G] Reserveringen The Phone House | Vigoroso | Koopinformatie Nederland | 139 | 25-09-08 19:04 |
Officieel: iPhone via T-Mobile bij The Phone House! | MJFM | Chat en geruchten | 20 | 10-07-08 20:48 |
|
|