dom t mobile volk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) O jee het begint nou echt zielig te worden. Alles wat jullie nu zeggen en niet kloppend vinden is zo gebeurd. En ik kan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
O jee het begint nou echt zielig te worden. Alles wat jullie nu zeggen en niet kloppend vinden is zo gebeurd. En ik kan het niet ombuigen. Ze hebben geen bewijs van verlenging. Ik heb een bevestigingsbrief. Ik heb geen 2e telefoon. Mijn ABO is wel verlengt. Hun hebben gezien dat ik een brief van opzegging heb gekregen. Ik heb het veel te makkelijk in mijn leven. Ik kan niet wachten wat leden hier eens face to face te spreken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mag ik hierin een dreigement lezen? Dus als jij geen bijval krijg in je verhaal ga je maar zeggen dat je mensen face to face wil zien? En dan? Leg het eens uit ...
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
Heel dom maarja wou het zelf! | -kriis | Unlock [archief] | 8 | 17-01-08 01:50 |
|
|