iphone 3gs 16gb wanneer weer leverbaar discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn nichtje zou graag een iphone 3gs 16 gb willen hebben via een t-mobile relax abbo, maar het probleem is dat tegewoordig alleen de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone 3gs 16gb wanneer weer leverbaar
Hallo,
Mijn nichtje zou graag een iphone 3gs 16 gb willen hebben via een t-mobile relax abbo, maar het probleem is dat tegewoordig alleen de 3gs 8gb of de iphone 4 verkrijgbaar is. heeft iemand een idee wanneer de 3gs 16 gb weer leverbaar is of die nog wel ooit leverbaar is of weten jullie wat we anders het beste kunnen doen ? alvast bedankt Mvg. Daniel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze is niet meer verkrijgbaar bij een T-Mobile abonnement. Gegeven dat deze variant tevens erg schaars is, zal ze toch een keuze moeten maken tussen de 8GB of iPhone 4. Met een contract dat twee jaar loopt kan ik aanbevelen om de 4 te nemen om niet direct weer achter te lopen. Maar weet zo uit mijn hoofd het prijsverschil niet dus daar ga ik verder ook niet over.
|
|
|||
|
|||
De iPhone 3GS 16 GB of 32 GB wordt niet meer geproduceerd. Bij Vodafone kan je trouwens nog wel de 32 GB variant kopen.
|
Labels |
3gs 16gb, leverbaar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe weet ik wanneer ik weer kan bellen? | ovyx | Jailbreak | 6 | 09-04-11 23:17 |
wanneer is ipad 2 weer verkrijgbaar? | verrekte | Archief | 7 | 30-03-11 16:15 |
Wanneer witte iPhone4 leverbaar? | etienne | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-08-10 19:50 |
|
|