Geen internet? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Sinds gisteravond zegt mijn iphone als ik op internet wil "Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert" Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internet?
Hee,
Sinds gisteravond zegt mijn iphone als ik op internet wil "Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert" Ik heb wel steeds vol bereik dus ik snap het niet helemaal, zijn er meer mensen die hier last van hebben? en kan je er wat aan doen? alvast bedankt, Alie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb er ook last van, mijn Iphone zegt.
Fout Er is een probleem met het opzetten van de verbinding met de server. Uw 3G/Wi-Fi verbinding lijkt in orde.. maar ik kan niet met de app van hyves werken, maar wel weer msn? en safari werkt ook niet Ik krijg wel gewoon mijn email binnen en 3G verbinding staat gewoon in beeld. en ik heb vol bereik. is toch iets denk ik met T-Mobile aan de hand ik zal eens kijken op de website. Ik heb maar eens een netwerk herstel gedaan ook dit werkt echter niet. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook problemen met de Hyves App (geen verbinding met server) en ook met Wikipanion. Andere apps werken goed en Safari ook.
|
|
|||
|
|||
Wegens het slechte weer in Rotterdam, zit de halve stad zonder stroom,en zijn de zendmasten daar omgeslagen, daarom hebben wij hele slechte tot helemaal geen verbinding .
Dit heb ik allemaal gelezen op het T-Mobile forum. |
|
|||
|
|||
Hyves app werkt bij mij weer naar behoren, app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd
|
|
|||
|
|||
en zonder ook maar iets te doen werkt safari sinds vanochtend weer, ik snap er niets van xD
|
|
|||
|
|||
Ik krijg de melding bij safari : kan pagina niet openen omdat de server niet reageert. Ook andere programma's doen het niet, iemand een idee wat het is?
|
|
|||
|
|||
ik heb alleen internet via Wi-Fi maar als ik buitenshuis ben heb ik geen internet ....... hoe los ik dit op????????? ik heb wel bereik en alles staat aan en ik heb alles al gereset' maar GEEN internet....... PLEASE help
|
|
|||
|
|||
door het noodweer van de afgelopen dagen is de stroom er een dag uit geweest in Rotterdam, de meeste netwerk masten hebben daardoor schade opgelopen, en hebben haast tot geen signaal meer, dit heb ik via de website van T-Mobile kunnen vinden, voorlopig is mijn verbinding weer in orde.
JE IPHONE IS GEWOON IN ORDE EN JE HOEFT DUS GEEN RESET TE DOEN. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch | Drinkyoghurt | Unlock | 0 | 17-11-10 17:52 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
wel of geen internet: geen 'beetje' | Michaelangelo | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-10-08 23:18 |
Muziek: Geen geluid/geen internet | sander1986 | Muziek, foto & video | 1 | 03-06-08 17:38 |
|
|