Na Officiële unlock alleen T-mobile carrier discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar weken geleden nadat mijn 3GS een jaar oud was, de telefoon officiël laten unlocken via T-mobile. Alles werkt goed met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na Officiële unlock alleen T-mobile carrier
Ik heb een paar weken geleden nadat mijn 3GS een jaar oud was, de telefoon officiël laten unlocken via T-mobile.
Alles werkt goed met een ander simkaart van een andere provider, alleen blijft er ten alle tijden T-mobile linksboven staan. Dus als er een kpn kaart in zit, staat er geen kpn maar gewoon T-mobile. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je niet toevallig iets in Cydia gedaan? Bijv. MakeItMine of een custom carrier logo??
|
|||
|
|||
MakeItMine zowiezo niet, en iets anders ken ik me niet herrineren. Ik zat daar ook al aan te denken. Echt erg is het nou ook weer niet, zovaak komt het niet voor dat er een andere kaart in gaat maar vond het wel apart. Ik ga hem toch binnenkort updaten naar 4.01 kijken of ik het dan nog heb.
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wel, tenminste, als je je reserve kopie terug zet zal het ook dan weer mee gaan ben ik bang.
|
|
|||
|
|||
Hmm ok, nou ik zal wel is goed kijken of ik toch niet per ongeluk iets heb geinstalleerd.
Bedankt in iedergeval. |
|
||||
|
||||
Graag gedaan, en laat ff weten of je iets gevonden hebt. Dat maakt het wat makkelijker voor anderen die eventueel hetzelfde hebben.
|
|
|||
|
|||
Ik had de telefoon gerestored, zonder een reserve kopie terug te zetten. En nu is het opgelost. Er staat nu ook T-mobile NL ipv T-mobile. Dus zal misschien toch iets geinstalleerd hebben. Vraag me alleen niet wat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- | Typ 81 | Unlock | 304 | 28-02-11 13:46 |
iPhone: Officiële unlock met T-mobile, 4.1 | jmwentzel | Jailbreak | 6 | 27-02-11 16:20 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 3GS: Officiele unlock van T-Mobile | Drime | Unlock | 24 | 06-12-10 23:36 |
iPhone 3G: officiele unlock van t-mobile! | SalPacino | Unlock | 1 | 15-06-10 17:57 |
|
|