Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering" discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rowin Blijkbaar zijn ze me zat: "Geachte heer Huizing, Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#41
|
|||
|
|||
Citaat:
Zag te laat dat je probleem al is opgelost, maar je hebt tog wel bij tmobile ook alle kosten die zijn gemaakt terug gevraagd he dat doen ze namelijk niet uit hun zelf. Je kunt alle abo kosten(- de kosten buiten de bundel) aansluitkosten en alle verder gemaakte kosten terug eisen omdat hun schuld/aandeel is zich niet aan de contractuele overeenkomst te hebben kunne houden en jij derhalve schadeloos gesteld hoord te worden! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#42
|
|||
|
|||
Ik heb nu de iPhone teruggestuurd naar T-Mobile met heel veel gezeik (toestel niet binnen, toen weer wel, toen de bon weer niet aanwezig).
Dus ik heb m'n vaste abonnementskosten (29,95 per maand) terug gevraagd en de aansluitkosten. Nu zit ik bij KPN i.c.m. surf en mail extra snel voor 29,25 per maand, en woow wat een verschil! KPN levert een lagere internetsnelheid? Het is 2 a 3 keer sneller dan T-Mobile. 24 maanden a 29,25 per maand (210 bel/sms + surf & mail extra snel) en moest nog 319 euro bijbetalen voor de iPhone 4 16GB zwart. EEN SUPER DEAL MET KPN NETWERK! |
#43
|
|||
|
|||
verbeterd signaal
Ik heb begin september een email aan de MD NL van T-Mobile gestuurd. Zoals aangeraden in de thread. ik ben daarna zeer snel gebeld door technische dients T-Mobile die met mij de klachten en de signaalkwaliteit doornamen. Er is daarna actie ondernomen en ik ben herhaaldelijk teruggebeld om te vragen hoe het er voor stond. Als zodanig ben ik tevreden dat T-Mobile er inderdaad wel wat aan heeft gedaan. het signaal waar ik hier zit is nu weer terug op goed niveau!!! Ik ben tevreden.
Ik kan me wel indenken dat het soms moeilijk is om T-Mobile zover te krijgen om actie te ondernemen. Ook dat heb ik aan den lijve ondervonden. Ik vrees echter dat het bij de ander telecomjongens niet anders zal zijn........ Overigens, ik vermoed dat het slechtere bereik te maken heeft met de omschakeling naar het "vernieuwde" netwerk van T-Mobile en dat we daarom slechter bereik links en recht hebben. Ik blijf positief! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps Blijven op "wachten"staan. | joppe113 | iPad algemeen | 8 | 09-12-11 10:40 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"No service" of zeer slecht bereik | josh_b | iPhone algemeen | 9 | 31-12-08 14:38 |
"wachten op Iphone" help | MajinAngel | Archief | 1 | 15-09-08 17:37 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|