geenstijl.nl en geenfile.nl onbereikbaar via t-mobile 3g, wel via wifi discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds begin september 2010 heb ik met mijn iPhone 3gs en m'n I150 abonnement bij T-mobile heel vaak dat de website van geenstijl.nl en geenfile.nl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geenstijl.nl en geenfile.nl onbereikbaar via t-mobile 3g, wel via Wi-Fi
Sinds begin september 2010 heb ik met mijn iPhone 3gs en m'n I150 abonnement bij T-mobile heel vaak dat de website van geenstijl.nl en geenfile.nl niet meer geladen kunnen worden via 3g of gprs. Irritant als je de file informatie in de auto wilt opzoeken. Andere sites doen het op dat moment wel gewoon.
Het rare is dat zodra ik met Wi-Fi verbind, de website meteen tevoorschijn komt. Zodra ik reboot werkt het weer wel, maar heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Same here. Geen idee waar het precies aan ligt. Routeringsproblemen bij T-Mobile?
|
|
|||
|
|||
Was mij nog niet eerder opgevallen maar hier ook geen verbinding met geenstijl.nl op 3G erg vreemd.
|
|
||||
|
||||
Beide sites werken hier wel via 3G.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
Geen verbinding!(wel via Wi-Fi) | niwla1967 | Wi-Fi | 0 | 28-02-10 12:22 |
|
|