Iphone 4 abonnement kosten? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik hem een iphone gekocht natuurlik met abonnement ik heb hem er gistere thuis ontvangen dus ik weet niet zo veel over de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 abonnement kosten?
Hallo allemaal
ik hem een iphone gekocht natuurlik met abonnement ik heb hem er gistere thuis ontvangen dus ik weet niet zo veel over de fuctie's van iphone 4(ik had ook nooit iphone gehad) en ik heb onbeperkt internet mijn vraag is als ik 3G aanzet en dan op internet surft zou dat extra geld kosten en ik ben net op my tmobile geweest om bel status en zo te controlleren maar daar voor moet ik eerste registreren en als ik dat probeer krijg ik een fout melding dat mijn mobilnummer onbekend is op hun systeem now ik hoor het graag Mvg Ozzi ik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor je overige vragen zou ik zeggen, lees even goed de betreffende info van je abo en de handleiding van je iPhone door, daar staat het allemaal in. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: T-Mobile Hqfdqsfdsf
|
|
|||
|
|||
met een internet abonnement kost het surfen op internet via 3g geen extra geld
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sorry maar ik heb geen Simyo op mijn iPhone, maar op mijn back up Nokia (1600!). Primitief maar betrouwbaar. Ik kan je dus helaas niet helpen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel Internet: extra kosten bij abonnement? | played | Odido (T-Mobile) | 4 | 23-02-10 18:42 |
Hoge kosten internet door later ingaan abonnement | lizzymickey | Odido (T-Mobile) | 5 | 17-01-10 14:21 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
Kosten iphone | Dreamliner | Archief | 1 | 11-06-08 14:31 |
Wi-Fi plus kosten abonnement | didiersergei | Archief | 2 | 12-03-08 13:26 |
|
|