iPhone i-300 i.c.m. Blackberry discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb mij T-Mobile een i-300 iPhone abonnement en een iPhone 3GS. Nu wil ik graag een Blackberry, en heb ook de kans ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone i-300 i.c.m. Blackberry
Beste mensen,
Ik heb mij T-Mobile een i-300 iPhone abonnement en een iPhone 3GS. Nu wil ik graag een Blackberry, en heb ook de kans om mijn telefoon te ruilen echter is er iemand die mij vertelde dat je het iPhone abonnement niet i.c.m. de Blackberry kan gebruiken. Volgens hem heb je dan een extra abonnement nodig voor Blackberry Internet en Ping... Iemand enig idee of dit inderdaad het geval is? Bedankt.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hmm dit is een iPhone forum, dit kun je beter niet op een blackberry forum vragen.
|
|
|||
|
|||
Om o.a te kunnen pingen moet je idd bijv. een blackberry instant mail abb. hebben.
"gewoon" internetten kun je dan wel volgens mij. |
|
|||
|
|||
Dat klopt dat gaat niet lukken met een standaard iphone abbonoment. Je hebt een special Blackberry Internet abbonoment nodig voor Ping en Market enz. Maar je kan wel gewoon internetten maar niet pinggen.
|
|
|||
|
|||
Als je t-mobile belt dan zetten ze het gelijk voor je om. Heb ik ook destijds gedaan.
|
|
||||
|
||||
Voor BB moet je idd een BB Bis abo hebben. Informeer ernaar bij je provider.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van i-150 naar i-300 Iphone 4 | jayjay | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-10-10 14:43 |
iPhone 3GS 32gb voor €300 | cece1996 | Koopinformatie Nederland | 1 | 04-04-10 00:26 |
T-Nobile Relax 300 i.c.m met BlackBerry en iPhone | rofab | Odido (T-Mobile) | 8 | 01-03-10 22:20 |
Iphone 3g voor 300 euro | tbeumer@ | Archief | 11 | 20-07-08 20:58 |
iphone's voor 300 euro??? | joske666 | Archief | 1 | 29-04-08 00:06 |
|
|