3G op iphone 4 werkt niet meer discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, De iphone van mijn vader heeft sinds kort (2 dagen) geen 3G meer. Ik zelf heb ook een iphone 4 en als provider Vodafone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G op iphone 4 werkt niet meer
Hallo,
De iphone van mijn vader heeft sinds kort (2 dagen) geen 3G meer. Ik zelf heb ook een iphone 4 en als provider Vodafone, hierbij werkt 3G perfect. Als ik zoek op internet naar: T- mobile internet instellingen krijg ik gegevens die ik moet invullen op de iphone. Alleen kan dit niet terwijl dit wel op mijn iphone met Vodafone kan. -Bengt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Ga naar Instellingen - Kies Algemeen - Kies Stel opnieuw in - Kies Herstel netwerkinstellingen Dit zou het probleem op kunnen lossen..
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone werkt niet meer... | mauricevarkevisser | iPhone algemeen | 2 | 17-11-10 00:31 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
iphone werkt niet meer | MisterM24 | Archief | 2 | 15-07-08 16:47 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|