iphone werkt niet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP mijn iphone werkt niet meer. mijn installer werkte niet meer en heb een aantal dingen gedaan zoals beschreven in het forum. Ik heb net ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iphone werkt niet meer
HELP mijn iphone werkt niet meer.
mijn installer werkte niet meer en heb een aantal dingen gedaan zoals beschreven in het forum. Ik heb net ilberty+ geinstaleerd enz. Nu heb ik via itunes mijn iphone hersteld en nu heb ik een probleem hij start niet meer en is helemaal leeg. Ik ben net de handleiding aan het lezen en dan het stuk over unlock all firmware met ilberty precies gedaan wat hij zegt iphone via usb aan pc gekoppeld itunes open en dan op hertsel klikken met de shift knop ingedruk en dan iphone restore 1.1.4 aanklikken maar dan geeft itunes de volgende foutmelding : de iphone kan niet hersteld worden er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(20) en dat is het ik kan niets meer met de iphone ...........en nu help me |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
gebruik de zoekfunctie en zoek met "error20"
zijn al topics over ga hier eens kijken,je hebt 2.0 op je iphone gezet waarschijnlijk
|
||||
|
||||
en hier kan dan ook meteen een slotje op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone werkt niet meer... | mauricevarkevisser | iPhone algemeen | 2 | 17-11-10 00:31 |
3G op iphone 4 werkt niet meer | bengt | Odido (T-Mobile) | 2 | 23-10-10 12:52 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|