//

Incasso mislukt - hoe lang heb ik om te betalen?

Incasso mislukt - hoe lang heb ik om te betalen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) wanneer word ik afgesloten? de automatische incasso van t-mobile is mislukt omdat ik te weinig geld op mijn rekening had staan. Tot mijn spijt ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-01-11, 20:42
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard Incasso mislukt - hoe lang heb ik om te betalen?

wanneer word ik afgesloten? de automatische incasso van t-mobile is mislukt omdat ik te weinig geld op mijn rekening had staan.
Tot mijn spijt ben ik deze maand die factuur vergeten.
Ik kom niet graag aan mijn spaarekening dus moet ik ongeveer 8 dagen wachten tot ik kan betalen.

met telfort had ik maximaal 30 dagen om dat te doen, daar ben ik het ook eens vergeten. Hoe lang heb ik bij t-mobile?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-11, 20:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
wanneer word ik afgesloten? de automatische incasso van t-mobile is mislukt omdat ik te weinig geld op mijn rekening had staan.
Tot mijn spijt ben ik deze maand die factuur vergeten.
Ik kom niet graag aan mijn spaarekening dus moet ik ongeveer 8 dagen wachten tot ik kan betalen.

met telfort had ik maximaal 30 dagen om dat te doen, daar ben ik het ook eens vergeten. Hoe lang heb ik bij t-mobile?
Er is maar één instantie die daar een correct en eenduidig antwoord kan op geven en dat is de T-Mobile Klantendienst.
  #3  
Oud 06-01-11, 21:10
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Er is maar één instantie die daar een correct en eenduidig antwoord kan op geven en dat is de T-Mobile Klantendienst.
ik ben bang van hun zoiets te horen te krijgen zoals: onmiddelijk.
  #4  
Oud 06-01-11, 21:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
ik ben bang van hun zoiets te horen te krijgen zoals: onmiddelijk.
En als men op dit forum zegt: betalen binnen 60 dagen. Ben je dan geholpen
  #5  
Oud 06-01-11, 21:39
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En als men op dit forum zegt: betalen binnen 60 dagen. Ben je dan geholpen
ja dan weet ik dat ik genoeg tijd heb ipv dat ik bang ben dat ze me tijdelijk gaan afsluiten en dan weer 25 euro laten betalen om weer terug verbonden te worden.
  #6  
Oud 06-01-11, 21:40
SpeedDemon SpeedDemon is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Emmen
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar SpeedDemon
Standaard

Volgens mij heb je maar een paar dagen de tijd. Maar het beste kun je kijken op my T-mobile of bellen met de klantenservice.
  #7  
Oud 06-01-11, 21:42
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Bel nou maar gewoon naar de klantenservice, er gebeurt niets ze vertellen je gewoon hoe lang je hebt. Ze komen heus niet aan je deur om je in elkaar te slaan en je telefoon af te pakken en weg te rennen..
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #8  
Oud 06-01-11, 22:03
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Bel nou maar gewoon naar de klantenservice, er gebeurt niets ze vertellen je gewoon hoe lang je hebt. Ze komen heus niet aan je deur om je in elkaar te slaan en je telefoon af te pakken en weg te rennen..
nee maar ik heb geen zin zoals ik zei om afgesloten te worden....ik kan bijna niet zonder iphone. en de iphone kan niet zonder 3g verbinding
ik zal ze morgen eens een belletje plegen. nu zijn ze denk ik gesloten.

Laatst gewijzigd door borgqueenx; 06-01-11 om 22:07.
  #9  
Oud 09-01-11, 20:43
Tzx Tzx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Als het goed is ontvang je een accept email van t-mobile.
Daar staat ook een vervaldatum op
  #10  
Oud 10-01-11, 01:33
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

"Vergeten",
Zou, gezien het al eerder gebeurd is, zorgen voor voldoende geld voor die automatische incassorekening, mits de iPhone zo onmisbaar is als je zelf aangeeft..

Wat de afsluiting betreft zou ik de klantenservice maar bellen.
Ze hanteren echt geen strengere richtlijnen voor mensen die wel contact zoeken.
Hier kan iedereen een x-aantal dagen voor je neerpennen maar, zoals al eerder aangegeven, als iemand roept 20, 35 of 90 dagen dan ga je rustig afwachten en *plof*, stiekum toch opeens afgesloten
Met de klantenservice weet je in 1x waar je aan toe bent, en kun je direct beterschap beloven, goede bedoelingen duidelijk maken en eventuele extra administratie/heraansluitingskosten/etc. voorkomen.

Succes!

Laat je nog wel even weten welke termijn ze hanteren?

Laatst gewijzigd door Onyx; 10-01-11 om 01:36.
  #11  
Oud 11-02-11, 19:40
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

En.. al af- of aangesloten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi alleen thuis gebruiken, heb geen inet-abo, moet toch BETALEN?! strawberri Archief 1 27-01-10 18:01
hoe lang duurt jailbreak sten123 Archief 1 30-12-09 22:48
hoe betalen ? maarten1984 Archief 1 01-01-09 14:26
Hoe te betalen? Ronalje Archief 7 14-11-08 01:50
Hoe lang heb je je iphone al? michi Chat en geruchten 67 22-03-08 18:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.