Hoe lang heb je je iphone al? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de gene die een iphone hebben hoe lang ze hem ongeveer al hebben. Zijn er eigenlijk ook mensen die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe lang heb je je iphone al?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de gene die een iphone hebben hoe lang ze hem ongeveer al hebben. Zijn er eigenlijk ook mensen die hem al echt lang hebben. Dus meer dan 2 maand zeg maar. En werkt alles nog steeds goed en wat zijn je ervaringen.
Laatst gewijzigd door shorty; 24-10-07 om 19:15. Reden: Verplaatst naar chat forum. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb mijn iPhone sinds 02-01-2008
Laatst gewijzigd door DertKesh; 14-01-08 om 14:32. |
|
|||
|
|||
Sinds 12/01/2008
|
|
||||
|
||||
Sinds 11/01/2008
|
|
||||
|
||||
Sinds 19 oktober 2007. (Uit m'n hoofd)
|
|
||||
|
||||
15 November en ja alles werkt prima. Na de update 1.1.2 nog langer op een accu. 3-4 dagen met een totaal gebruik van meer dan 3 uur, volgens de gebruiksmeter.
Best tevreden. Laatst gewijzigd door froghn; 14-01-08 om 23:48. |
|
|||
|
|||
gister (13-1-2008) besteld op apple.com
|
||||
|
||||
Volgens mij sinds half november ofzo, weet het niet precies meer.
|
|||
|
|||
En werkt dit dan altijd zonder problemen? Of waren er hier en daar hindernissen
|
|
||||
|
||||
Voor mij waren er geen problemen, zelfs het update naar 1.1.2 was een eitje.
|
|||
|
|||
ik heb de mijne sinds begin november Alles werkt nog prima!
|
||||
|
||||
Sinds eerste week van juli 2007. Ik heb hem meteen laten komen nadat hij op 29 juni in de VS werd geïntroduceerd. Op 12 september om 5 uur 's nachts was ik samen met Jean-Paul van de iphoneclub de eerste die hem softwarematig unlockte.
Of...eerlijk gezegd was Jean-Paul vijf minuten eerder... :-( Inmiddels op 1.1.2 en nog steeds uitermate tevreden!
|
|||
|
|||
1ste iPhone 3 maanden gehad nu klein weekje men 2e iPhone
|
|
||||
|
||||
Heb 'm sinds half oktober.
|
||||
|
||||
Ik heb hem sinds september........en nog steeds he;lemaal in m'n nopjes
|
|
||||
|
||||
Heb de mijne sinds november. Na wat problemen met jailbreaken en unlocken werkte hij uiteindelijk perfect. Heb nog de apps kb2 geinstalleerd zodat ik niet steeds die irritante engelse woordvoorspelling krijg en de sms fix zodat nu alle smsjes zonder problemen binnenkomen.
|
||||
|
||||
heb van week 46, tijdje gebruikt als itouch, nu met turbosim vanaf 1 januari als iphone
|
|
||||
|
||||
Sinds eind september ongeveer
Alles werkt nog steeds helemaal super, zit nu op 1.1.2
|
||||
|
||||
heb de mijne sinds begin oktober.
heb hem 2de hands gekocht van iemand uit Amerika die er niet aan kon wennen dat geen T9 toetsenbord opzat.hij heeft hem daarom maar in de kast gelegd het toestel is uit week 28, dus de vorige eigenaar heeft hem nog voor 600 dollar gekocht..en ik van hem voor 300 dollar |
|
|||
|
|||
sinds vorige week woensdag, ik kan nu al neit meer zonder
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Incasso mislukt - hoe lang heb ik om te betalen? | borgqueenx | Odido (T-Mobile) | 10 | 11-02-11 19:40 |
Status 3...hoe lang nog?? | marcootje75 | Odido (T-Mobile) | 7 | 17-08-10 11:41 |
hoe lang duurt jailbreak | sten123 | Archief | 1 | 30-12-09 22:48 |
Hoe lang zal de iPhone 'doorgaan' | MrBrightside | Chat en geruchten | 25 | 01-11-09 22:00 |
hoe lang nog een iphone uit USA? | digiboudy71 | Chat en geruchten | 14 | 30-03-08 11:42 |
|
|