Hoe lang heb je je iphone al? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kermi Ik heb de mijne vanaf 19/2 en hij werkt sinds 20/2 Op 22/2 is hij voor de eerste keer afgepakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De mijne heb ik over ongeveer 3 dagen van Grample. Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 18-03-08 om 08:51. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sinds eind oktober 2007
|
|
||||
|
||||
-14 dagen
wie doet me dat na |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik had mijne al op de eerste dag dat hij uitkwam in usa.
ervaringen: de gsm die er is, heb al veel gehad, maar deze slaat em helemaal, mogelijkheden zijn onbeperkt. (ook geheugen)
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is van november 2007 en vandaag komt de 16 GB uit de USA(als het goed is). Ik heb een keer of 3 "vastlopers" gehad, maar altijd door opnieuw te updaten, weer aan de praat gekregen. Een zeer bedienings vriendelijk apparaat met een paar kleine min puntjes... maar voor mij een super leuke telefoon waar je veel meer mee kan dan alleen maar bellen.
|
|
|||
|
|||
iphone
Ik heb hem al vanaf september 2007 bevalt mij goed! NEt een update gedaan naar 1.1.4
|
|
||||
|
||||
Ik heb heb hem sinds gisteren
unlocken, nederlandse taal, etc ... alles lukte meteen ben er super tevreden over |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Incasso mislukt - hoe lang heb ik om te betalen? | borgqueenx | Odido (T-Mobile) | 10 | 11-02-11 19:40 |
Status 3...hoe lang nog?? | marcootje75 | Odido (T-Mobile) | 7 | 17-08-10 11:41 |
hoe lang duurt jailbreak | sten123 | Archief | 1 | 30-12-09 22:48 |
Hoe lang zal de iPhone 'doorgaan' | MrBrightside | Chat en geruchten | 25 | 01-11-09 22:00 |
hoe lang nog een iphone uit USA? | digiboudy71 | Chat en geruchten | 14 | 30-03-08 11:42 |
|
|