Hoe lang heb je je iphone al? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) vanaf vanmiddag heb ik hem en het is echt een top apparaat....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vanaf vanmiddag heb ik hem en het is echt een top apparaat.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Halverwege januari.. Was 1.0.2 en binnen een week 1.1.2... Hij is echt top! En wil niet meer zonder.. had niet gedacht dat ie zo goed zou bevallen..
Ik mis alleen nog wel m'n sms ontvangst-rapporten.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik hoop volgende week.. spannend....
hooeee... daag. |
|
||||
|
||||
vanaf eind oktober
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Vanaf 01-12-2007.
Ik vind het nog steeds een schitterend apparaat. Maar als mensen me vragen; is het een handige telefoon? Moet ik eerlijk antwoorden dat voor bellen alleen (wat voor veel mensen nog steeds het belangrijkste is) de iPhone niet goed uit de bus komt. Het gaat mij vooral om de gadgetfactor en het feit dat je (nog) redelijk uniek bent in Nederland. Betterijduur is mijn enige kritiekpunt. Die vind ik echt onvoldoende... openSSH uit. Zit op 1.1.3, T-mobile, Web and Walk. |
|
||||
|
||||
Hoi K ben Sjaak en heb nu een weekje mn iphone 1.1.2 wel wat moeite gehad in t begin om m aan de praat te krijgen maar nu werkt i prima alleen lijkt t wel of mn bleutooth niet herkent word , mischien iemand nog een tipje voor mij
GRTJS |
|
||||
|
||||
hb je dt met je iPhn getped of z?????
|
|
|||
|
|||
ik heb een week 32 iphone! 1.02 otb! Was er redelijk vroeg bij Werkt nog helemaal top!
|
|
||||
|
||||
geen bleutooth
heb hem met ziphone gekraakt en geunlockt, leuk en gemakkelijk tooltje hoef je niks te doen
Sjaak |
|
|||
|
|||
September 2007 , al die tijd 1.0.2 gehad en deze week 1.1.3 middels ziPhone eropgezet.
Top ding. |
|
||||
|
||||
Ik heb de mijne vanaf 19/2 en hij werkt sinds 20/2
Op 22/2 is hij voor de eerste keer afgepakt op school.. (kan je toch niet afblijven in de les) Dat was dan tot 29/2. Toen heb ik hem terug gekregen.. Nu is ie vandaag 5/3 wèèr afgepakt 12/3 heb ik hem terug en op die dag heb ik mn Phone zelf 7 dagen gehad en mijn school 16 :-( (Staat gelukkig een beveiligingscode op zodat ze er niet mee kunnen spelen ;-))
|
|||
|
|||
Ik heb hem sinds woensdag. Geweldig ding!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem sinds dinsdagavond! Ben er super blij mee!
|
|
|||
|
|||
Vanaf 21-01-2008!
En daarvoor al een tijdje als 'gast' aanwezig om alles bij te houden
|
|||
|
|||
> 6 maanden.
|
|
||||
|
||||
29 juni 2007
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
vanaf volgende week ofzo al EINDELIJK!
|
|
|||
|
|||
Heb de mijne sinds vrijdag 14 maart .
|
|
||||
|
||||
Sinds 10/03/2008...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Incasso mislukt - hoe lang heb ik om te betalen? | borgqueenx | Odido (T-Mobile) | 10 | 11-02-11 19:40 |
Status 3...hoe lang nog?? | marcootje75 | Odido (T-Mobile) | 7 | 17-08-10 11:41 |
hoe lang duurt jailbreak | sten123 | Archief | 1 | 30-12-09 22:48 |
Hoe lang zal de iPhone 'doorgaan' | MrBrightside | Chat en geruchten | 25 | 01-11-09 22:00 |
hoe lang nog een iphone uit USA? | digiboudy71 | Chat en geruchten | 14 | 30-03-08 11:42 |
|
|