WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) yes!!! Het is gelukt! Ik heb een gejailbreaked iphone 3GS unlocked dankzij "Gosat"! Heel erg bedankt. Ik ben super blij!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
yes!!! Het is gelukt! Ik heb een gejailbreaked iphone 3GS unlocked dankzij "Gosat"! Heel erg bedankt. Ik ben super blij!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iphone 3gs new bootrom ook simlock vrij .
Gewoon aansluiten met je andere simkaart erin. Itunes EN klaar |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het toch echt niet... Heb een iPhone 4 16gb van september 2010.
Ik heb het eerst geprobeerd met vodafone kaartje, 30 minuten aan iTunes enzo, maar dat heeft geen effect gehad. Heb hem daarna al 2x hersteld, een keer geactiveerd met het tmobile kaartje, en nu een een poging tot activatie met een vodafone kaartje. Het enige wat ik nu krijg is "de sim-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund ..." Ik denk dat ik toch maar weer het tmobile kaartje erin ga doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-01-11 om 14:56. |
|
|||
|
|||
Wauw, hier wordt een mens gelukkig van
Bedankt!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Andere simkaart (vodafone), halfuur aan iTunes, af- en aan koppelen --> niets 2. T-Mobile sim, hersteld, geactiveerd, toen nummer 1 herhaald --> niets 3. Andere simkaart (vodafone),hersteld, fout bij activeren omdat de simkaart niet ondersteund wordt. Paar keer af- en aangekoppeld gaf geen resultaat, dus toen maar weer geactiveerd met de tmobile sim. Toen ik vorig jaar m'n 3gs wou unlocken was dat ook al zo'n gedoe. Paar keer voor moeten bellen na tmobile, en toen ik de hoop al opgegeven had gaf iTunes de melding dat hij geunlocked was. Ik heb nu weer de vodafone kaart erin, en heb hem maar weer aan iTunes gehangen. Op hoop van zegen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou... bij mij is het nog niet gelukt.. met de iPhone 3GS
Moet ff ergens een andere sim zien te halen om te verknippen voor de iPhone 4. Denk dat mijn baas niet zo blij is als ik zijn sim verknip. Citaat:
Moet ik terug naar een backup van augustus? Als ik via Explorer kijk zie ik wel nog backups, maar welke hoort bij wat? Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-01-11 om 14:56. |
|
|||
|
|||
iTunes maakt normaal gesproken standaard een back up van je telefoon. Als je de back-up kiest, let dan op de tijd en datum.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soms heet de meest recente backup alleen iPhone backup zonder datum. Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-01-11 om 14:57. |
|
|||
|
|||
Na enkele keren proberen op 4.1 heb ik maar besloten om te herstellen naar 4.2.1.
Maar zelfde probleem, als voorheen. Accepteert de sim niet van andere provider en krijg ook een apple of itunes logo op het telefoon als ik hem disconnect en weer connect. No luck aan deze kant. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Terwijl ik op mijn harde schijf wel meer backups zie. Waarom ziet iTunes die niet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Een andere pc kan ik zo inderdaad eens proberen. Ik ben er in ieder geval nog niet van overtuigd dat dit tmobile echt alle iPhones geunlocked heeft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Probeer eens dit stappenplan. http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...tml#post628516
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Super! |
|
|||
|
|||
Ik heb een 3GS, met JB en unlocked met ultrasn0w.
Staat nog op iOS 4.0.1. Ultrasn0w gedelete, iPhone herstart, aan itunes gehangen en ... GREAT SUCCES!!! Ook officieel unlocked nu, dankuwel T-Mob |
|
|||
|
|||
Iemand een confirm dat dit werkt op iPhone 4, iOS 4.1 met baseband 02.10.04, zo ja hoe gaat het te werkt? Ik heb namelijk een AT&T iPhone.
Thx, |
|
|||
|
|||
Pas op. Dit gaat over t-mobile NL gelockte iphones! Blijf op je 4.0.1-baseband anders kun je je iphone trashen.
|
|
||||
|
||||
ook hier werkt het perfect, wel heb ik eerst een herstel gedaan was misschien niet nodig geweest maar toch maar gedaan.
privider is T-Mobile NL en Iphone 3GS net 2 maanden oud. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Officieel simlockvrij jailbreaken | SamD | Unlock | 3 | 19-02-11 21:25 |
|
|