Aanhef contract iPhone 5 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een klein probleempje. Ik heb per ongeluk als aanhef mevr. ingevuld terwijl dit meneer moet zijn. Ik heb hier T-Mobile en AMP ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanhef contract iPhone 5
Hallo, ik heb een klein probleempje. Ik heb per ongeluk als aanhef mevr. ingevuld terwijl dit meneer moet zijn. Ik heb hier T-Mobile en AMP over gebeld, om te vragen of dit geen problemen oplevert bij de levering van mijn iPhone. Beiden zeggen dat dit geen problemen oplevert, maar ik wil dit toch 100% zeker weten dus heeft een van jullie dit probleem ook? Of misschien gehad? Problemen bij de levering of niet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die koerier zal er het zijne van denken als hij mevr. floooor97 ziet en er als tolerante mens niet verder op ingaan denk ik
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit hoeft geen problemen op te leveren. Ikzelf had mijn rekening nummer verkeerd ingevuld (2 cijfers omgedraait), en toen de bezorger langskwam heeft hij even snel het contract aangepast.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract ontbinden en iPhone terug of 20% korting? | Tynian | Odido (T-Mobile) | 102 | 13-12-10 23:26 |
Iphone SDK Contract form | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 28-09-10 23:21 |
Iphone Contract stopt op 24-08-2010 | Macfreak038 | Odido (T-Mobile) | 8 | 27-05-10 09:32 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
|
|