WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Jaja, maar als je geen klant bent bij T-Mobile willen ze je niet helpen !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jaja, maar als je geen klant bent bij T-Mobile willen ze je niet helpen !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Snap er niet van ! Krijg op m'n 3Gs netjes de melding dat er een carrier settings update is , geef ik aan dat ie mag updaten..... gebeurt er NIETS
Het is overigens een 3Gs met Fw4.2.1 en JB. Wat doe ik fout ???????? |
|
|||
|
|||
lukt het niet gewoon 1200 bellen van tmobile en wordt direct geholpen, na 10 keer zellf proberen is het tmobile wel gelukt. staan je keurig te woord en helpen je direct met het ontlocken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat kan "helaas" alleen tussen 8:00 en 20:00, had mooi geweest als ik het zonder hulp van T-mobile voor elkaar had gekregen
|
|
||||
|
||||
Bij mij is het wel in één keer gelukt!
Maar ik zat nog met een aantal vragen: 1. Als je hem update blijft hij dan simlockvrij? 2. Als je hem update moet je hem dan nog steeds met een tmobile kaartje activeren of kan dat ook met je eigen simkaart? |
|
|||
|
|||
Iemand hier nog oplossing voor?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hij blijft naar een update gewoon simlock vrij Ook heb je de T-Mobile simkaart niet meer nodig om te activeren.
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkte super, ik heb geupdate naar 4.2.1 met een iPhone zonder t-mobile abbo, draaide bijna meteen. Alleen zoals ik hierboven aangaf een keer de tel een herstart gegeven. Ben helemaal gelukkig! |
|
|||
|
|||
Ik lees dit op de blog:
“Let op dat je baseband via deze methode wordt bijgewerkt naar de meest recente versie en dat je een eventuele jailbreak kwijt raakt!” Mijn 3GS heeft FW 4.2.1 met JB, klopt het wat er op de blog verteld wordt over de baseband? Als dit zo mocht zijn kan ga hem namelijk niet unlocken! |
|
|||
|
|||
Een Duitse T-Mobile 3GS lijkt niet te werken.
Na verwijderen van ultrasn0w + herstart uiteraard geen netwerk meer met KPN kaartje. Na een half uur ook geen update melding, helaas. Nog even de originele Duitse T-Mobile simkaart gepakt als test maar deze gaf ook geen netwerk meer. (wat denk ik wel zou moeten). Ultrasn0w toch weer erop gezet en alles werkte weer. Zou een update/herstel nog kunnen uitmaken?? |
|
|||
|
|||
Voor simunlock is er een telefoontje naar de klantenservice al voldoende!
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen of de thetering functie werkt na bijvoorbeeld een vodafone of andere sim erin gestopt te hebben?? en zo ja, als je hierna de t-mobile sim er weer in stopt werkt het dan nog steeds???? ik wil dit echt heel graag weten??!!!!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb een telefoon uit frankrijk met de provider orange. Nu weet ik dat orange overgenomen is door t-mobile hier in nederland. Gaat dit ook werken voor mij? Heb nog niet de tijd gehad om het te proberen. Thnx
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb tmobile gebeld (1200), maar ze wilde hem niet unlocken.
Het zou alleen mogen bij toestellen die vanaf 12 Januari waren gekocht. Hij wilde het niet eens voor me navragen aan een collega want hij wist het 100% zeker. Toch een beetje een tegenvaller van de normaal zo correcte klantenservice. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Unlock succesvol met een 3GS (2/2010) met Jailbraek. Firmware 4.01
Geen meldingen op het Itunes scherm, na het loskoppelen en weer aankoppelen verscheen Vodafone bovenin en vol bereik. Heb alleen Ultrasnow voor die tijd gedeinstalleerd. Top! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om met een simlock vrij toestel i.c.m t-mobile je WEL tethering kan gebruiken ? Of blokeerd t-mobile dit alsnog via (vage) instellingen ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Officieel simlockvrij jailbreaken | SamD | Unlock | 3 | 19-02-11 21:25 |
|
|