Geen service na jailbreak 4.2.1 T-mobile Iphone 4 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Na het nodige zoekwerk heb ik helaas geen oplossing kunnen vinden voor mijn probleem. Situatie: T-mobile Iphone 4 Versie: 4.2.1 Jailbreak gedaan met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service na jailbreak 4.2.1 T-mobile Iphone 4
Beste leden,
Na het nodige zoekwerk heb ik helaas geen oplossing kunnen vinden voor mijn probleem. Situatie: T-mobile Iphone 4 Versie: 4.2.1 Jailbreak gedaan met howto van iclarify.net Probleem: Geen service (oftewel, ik kan niet bellen) Iemand dit ook meegemaakt en een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik had hetZelfde probleem ik had toen de jailbreak eraf gehaald en gerestord toen deed die het weer.
|
|
|||
|
|||
kijk ik naar de modemversie: 3.10.01.
Zal ik hem eens opnieuw jailbreaken? Hoe krijg ik hem eventueel weer terug naar origineel? Waar vind ik deze image? |
Labels |
geen service |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen service na jailbreak ios 4.1 iphone 3g | niels1993 | Jailbreak | 8 | 02-11-10 11:39 |
Geen service :S t-mobile | OrangeY | Odido (T-Mobile) | 1 | 20-10-10 20:43 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
iPhone: 'geen service' na Jailbreak iPhone OS 3.0 | nieuwenhuizen | Jailbreak | 12 | 17-01-10 21:20 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|