Geen service :S t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) heej mensen ik heb een probleempje, mijn iphone 4 4.1 jailbreak heeft ineens geen service meer. het is heel raar want ik heb ook niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service :S t-mobile
heej mensen
ik heb een probleempje, mijn iphone 4 4.1 jailbreak heeft ineens geen service meer. het is heel raar want ik heb ook niks geïnstalleerd of verandert sinds gisteren en hij deed het vandaag nog gewoon normaal. Ik zie het nu net ineens. als ik hem opnieuw opstart kan ik ook mijn simlock code niet invoeren. ik heb gewoon geen contact met t-mobile. hebben hier meer mensen nu last van?? dat het misschien een tijdelijk probleem is.... help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Open Telefoon en bel dan een (willekeurig) nummer. Normaal komt dan de melding om je iPhone te unlocken.
Wat staat er trouwens linksboven? 'Geen service' of 'Geen simkaart geïnstalleerd'? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen service na jailbreak 4.2.1 T-mobile Iphone 4 | brain404 | Odido (T-Mobile) | 2 | 30-01-11 22:05 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) | Foddermocker | KPN | 10 | 01-02-10 20:55 |
na update geen t-mobile service??? | jcpearl | Archief | 6 | 22-10-09 22:35 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|