T-Mobile fopt klanten ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus nu eindelijk een aanbod gekregen om mijn abbo per direct op te kunnen zeggen, en dan moet ik € 510,- dokken !!! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
||||
|
||||
Ik heb dus nu eindelijk een aanbod gekregen om mijn abbo per direct op te kunnen zeggen, en dan moet ik € 510,- dokken !!!
daar was ik het niet mee eens, zeker na al die maanden van slechte bereik en het niet kunnen gebruiken waar ik wel voor betaal, na een keer terugbellen en gediscussieer werd het verlaagt naar € 233,- en dan mag ik het toestel behouden, dat heb ik geaccepteerd, en denk dat dat het beste is wat ik er uit kan slepen nu dus op zoek naar een nieuwe goede (werkende) provider, het voordeel is wel dat ik een goedkoper sim only abbo kan afsluiten. dit laat wel zien dat als je klaagt en stug doorzet je wel wat kan bereiken, tot ziens T-Mobile |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
||||
|
||||
Dat is niet slecht! Een nieuwe iphone 4 van 32 GB kost nog steeds €699,-.
Let op dat een aantal (virtuele) providers, zoals Ben, op het T-Mobile netwerk zitten. |
#23
|
||||
|
||||
Citaat:
ik denk wel dat ik op providers van het KPN netwerk ben aangewezen, alhoewel ze met de recente nieuwsbericht dit ook niet goed klinkt. ik heb al langer het vermoeden dat providers hun eigen klanten meer voorrang geven op hun gedeelde netwerk, wat enigszins logisch is. vooral op locaties waar KPN de hoofdprovider is (NS Stations) merk je al snel dat T-Mobile verbinding snel het laat afweten als er druk gebeld wordt (tijdens vertragingen en storing). |
#24
|
||||
|
||||
Citaat:
KPN wordt je ook niet vrolijk van, ik heb nog steeds veel moeite met dat bedrijf na heel veel slechte ervaringen met, toegegeven, het vaste netwerk van KPN. En dat het toch al peperdure netwerk KPN nog weer meer geld gaan vragen voor internet-diensten als whatsapp, is extreem klantonvriendelijk. Wat mij betreft berekenen ze geld per MB, dan bepaal ik wel wat ik met die data doe. |
#25
|
|||
|
|||
Ik werk ook in Rotterdam, aan het Weena, dus volgens mij op ong zelfde locatie als TS. Maar ik heb, op de 4e verdieping altijd een prima 3G verbinding met t-mobile, zowel qua streepjes als qua feitelijk gebruik. Dus het blijft een vreemd verhaal.
|
#26
|
||||
|
||||
Citaat:
en ik heb drie hogere torens voor mijn neus staan die het benodigde netwerk verkeer blijkbaar weg nemen. |
#27
|
||||
|
||||
T-Mobile is op de plaatsen waar ik kom veel beter geworden het afgelopen jaar.
Juist ook in Rotterdam. Zelfs in het dorp waar ik vandaan kom is nu 3G-bereik. En dat is niet bepaald de navel van de wereld! |
#28
|
|||
|
|||
dus wat zal ik kiezen Vodafone of Tmobile ?
|
#29
|
|||
|
|||
|
#30
|
|||
|
|||
|
#31
|
|||
|
|||
Volgens mij is dat ook het geval met je belminuten. Af en toe gaat er wat af van mijn belminuut terwijl ik die paar dagen helemaal niet heb gebeld. Ik surf alleen op internet en gebruik apps via onbeperkt internet.
|
#32
|
|||
|
|||
Btw. Verschilt de netwerkdekking per stad bijv. tussen Den Haag en R'dam
|
#33
|
||||
|
||||
Off-topic posts verwijderd. Laten we het even netjes houden, zo moeilijk is dat niet ;-)
|
#34
|
|||
|
|||
Ik heb al tijden hetzelfde met T-mobile, ik werk op Schiphol vanaf het moment dat ik met het OV vanaf Zaandam naar Schiphol ga is het een drama. Op Schiphol kan je eigenlijk helemaal niks met een T-mobile abo behalve bellen op GPRS als je 3G uit zet, en gelukkig kan je dan nog een uur gratis via de Wi-Fi van KPN nog het één en ander doen.
Op andere plekken heb ik wel gewoon goede 3G verbinding, maar zodra het maar een beetje een verzamelplek wordt van mensen is het een drama en moet je overschakelen naar GPRS. Thuis heb ik binnenshuis sowieso geen ontvangst met T-mobile, dus eigenlijk is T-mobile voor mij niet meer geschikt. Bovendien heb ik in het begin veel problemen met T-mobile gehad omdat mijn gerepareerde iPhone gestolen was door de bezorgservice. T-mobile heeft me 3 maanden laten hangen zonder ook maar een poot uit te steken. Ik moest er zelf maar uitkomen met de bezorgservice zeiden ze, terwijl ik het toestel ter reparatie bij t-mobile had ingeleverd. Na veel gebel met Solid Vision door mijzelf is er toen na 3 maanden onderzoek uit gekomen dat het toestel inderdaad was gestolen en kreeg ik een splinternieuw toestel. Een bosje bloemen van t-mobile maakte het natuurlijk niet goed bij mij en heb toen 3 maanden abo geld terug geeist, kreeg ik doodleuk het antwoord "maar u heeft toch een bos bloemen gehad?" Uiteindelijk is alles goed afgelopen en heb ik 3 maanden abo terug gekregen, maar zeker niet van harte als het aan tmobile lag! In augustus loopt mijn contract af, en laat ik T-mobile voor wat het is en stap ik over op Vodafone of KPN, ben daar nog over aan het twijfelen. Ik neem de datalimiet op de koop toe, merk je trouwens toch niet veel van als je nooit het datanetwerk op kan bij T-mobile. |
#35
|
||||
|
||||
Ik heb wel gemerkt dat klagen helpt.
daar bedoel ik mee, dat je klaagt vanaf het moment dat je merkt dat de verbinding niet is zoals de moet zijn, via de site, helpdesk en netwerkradar app. en niet te wachten tot het je strot uit komt. omdat ik al een paar maanden regelmatig klaag over de slechte verbinding had ik een duidelijke aanwijsbare reden om mijn contract goedkoop, en met behoud van iPhone, vroegtijdig te kunnen ontbinden. ze kunnen zelf in hun systeem zien dat er al langer klachten waren, en ik heb daarmee vele honderden euro's bespaard zodat ik niet de volle mep hoefde te betalen, en kon ik afdingen naar een schappelijke prijs. |
#36
|
|||
|
|||
Het bekende T-Mobile "service" liedje.
Bereik in Rotterdam is een drama wat betreft data. Klagen kan je maanden doen zonder dat ze er iets aan doen, ja tevreden proberen te stellen met een korting iedere keer. Ook ik heb uiteindelijk na ruim 1 jaar via de rechtsbijstand het contract laten ontbinden. Toestel en alle maanden van slechte dienstverlening ben ik kwijt, had inmiddels al een contract via KPN genomen omdat ik niet zonder mijn mobiel kon. Ik heb nog nooit zo' slechte dienstverlening meegemaakt van een bedrijf, en zal IEDEREEN afraden een contract af te sluiten met T-Mobile. |
#37
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn 3GS. Was aan het winkelen in het centrum van Rotterdam en had exact hetzelfde probleem. Met vriendin had dit ook (ook een 3GS), maar zij had wel vaker bereik als ik. Ik heb uiteindelijk mijn telefoon aangeboden voor reparatie via Pro-Assist. Heb uiteindelijk een refurbished iphone terug gekregen en deze werkte wel prima! Moet ik er wel effe bij zeggen dat ik in Limburg woon en gewoon een dagje was winkelen, maar had thuis steeds vaker hetzelfde probleem. Dat ze je de optie geven om het contract te beëindigen is zeker fijn! Hadden ze mij die optie maar gegeven, want het vertrouwen in T-Mobile is helemaal weg!
|
#38
|
|||
|
|||
Mensen Ik zelf had ook 1 jaar t-mobile maar thuis heb ik gewoon geen bereik. Dus ben over gestapt naar KPN nou met hun heb ik overal bereik dus t-mobile is voor mij geen goede provider want ik bel en sms nogal vaak. Als je zoals ik gewoon heel vaak je mobiel nodig heb is KPN een aanrader
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile gaat zo met zijn klanten om | sonnyh | Odido (T-Mobile) | 0 | 08-01-09 22:28 |
|
|