Contacten worden "onbekend" vermeld na overstap t-mobile => Telfort discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben overgestapt van T-Mobile naar Telfort. Alles is perfect gegaan zonder problemen, echter.......Als ik nu gebeld wordt door wie dan ook uit mijn contactenlijst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten worden "onbekend" vermeld na overstap t-mobile => Telfort
Ik ben overgestapt van T-Mobile naar Telfort. Alles is perfect gegaan zonder problemen, echter.......Als ik nu gebeld wordt door wie dan ook uit mijn contactenlijst dan staat er in mijn scherm gewoon "onbekend". Heeft iemand een idee waar dit door komt?
Alvast dank!! Nog een kleine toevoeging. Bij sms'jes wordt de verzender wel netjes vermeld. Laatst gewijzigd door JimH; 08-09-11 om 22:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
contacten onbekend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS'jes van een onbekend nummer met het bericht "Use Retrieval Failed" ? | Screamin_Eagle103 | iPhone algemeen | 3 | 21-12-10 11:45 |
Youtube: "kan niet worden gepubliceerd" | RickDeRaaf | iPhone algemeen | 2 | 26-02-10 21:55 |
Telfort "Surf & Mail unlimited", geen verbindinge EDGE met iPhone, Help! | JochemW | KPN | 7 | 10-03-08 21:12 |
SMS van "Mijn Telfort" stuurt bagger | isky.andar | KPN | 3 | 06-02-08 16:13 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|