Abonnement staat op moeders naam en is over einddatum discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iphonebezitters! Ik heb een iPhone 3GS in mijn bezit echter staat dit door mijn leeftijd toentertijd op mijn moeders naam. Nu zit het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Abonnement staat op moeders naam en is over einddatum
Hallo mede iphonebezitters!
Ik heb een iPhone 3GS in mijn bezit echter staat dit door mijn leeftijd toentertijd op mijn moeders naam. Nu zit het zo dat mijn abonnement eergisteren over de einddatum is gegaan. Dit is niet erg aangezien ik wacht op de iPhone 5, maar het probleem zit hem bij de nieuwe telefoon. Moet ik nu contractovername doen voor ik een iPhone 5 zou gaan krijgen of kan er gelijk een naamswijziging bij het aangaan van het 'nieuwe' contract plaatsvinden. Ik wil namelijk mijn nummer niet kwijt, maar tegelijkertijd wel het abonnement op mijn naam hebben staan. Roept u maar! Mijn dank is groot |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vraag het eens aan t-moile
|
|
|||
|
|||
Dat was ik ook van plan, maar ik dacht misschien weet iemand hier de oplossing.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je gewoon nu je abonnement over laten zetten op jou naam, dan hoef je later alleen maar als de Iphone 5 uitkomt het contract laten verlengen en nr behoud aanvragen.
|
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat je bij het overzetten direct er (minimaal) een jaar aan vast zal zitten en dus ook pas na dat jaar weer zou kunnen verlengen. Tevens zal je eventuele aanpassingen in de AV ook direct accepteren.
|
||||
|
||||
Je kunt gewoon het contract overnemen. Voor particulieren kost dat eenmalig 15 euro incl. btw.
Wanneer je dat regelt is volgens mij geheel aan jezelf. http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/h...tovername.aspx
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
Abonnement op een andere naam zetten? | riksking | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-02-10 10:30 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
Abonnement overschrijven op andere naam? | dikketienes | Odido (T-Mobile) | 2 | 08-06-09 15:51 |
|
|