//

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beter zoeken: http://www.iphoneclub.nl/forum/f18/i...tml#post154566 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Shawn Is die andere topic over reserveringen gesloten? Vond wel handig die lijsten op die andere topic met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 28-07-08, 07:44
Mazinho Mazinho is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Bocholtz
Berichten: 43
Standaard

Beter zoeken: https://forum.iculture.nl/f18/i...tml#post154566

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shawn Bekijk bericht
Is die andere topic over reserveringen gesloten?
Vond wel handig die lijsten op die andere topic met wie wanneer besteld had en wanneer ze wel of niet binnen hadden gehad.

Maar ik kan die topic dus niet vinden kennelijk is het gesloten?

Ik zelf heb telefonisch besteld met een contract verlenging.

11 juli 13.15 heb 2 bevestiging briefen gehad waarin dus ook vermeld werd dat ik binnen 10 dagen zou krijgen maar heb nog niks binnen gehad.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 28-07-08, 07:54
Pretender Pretender is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wateringen
Berichten: 28
Standaard

Ik vind het toch raar dat dat bericht verplaatst wordt zonder dat daarvan hier een bevestiging achterblijft.
  #283  
Oud 28-07-08, 09:29
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

bedoelen jullie dit:
https://forum.iculture.nl/f18/i...tml#post154444
  #284  
Oud 28-07-08, 09:45
Pretender Pretender is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wateringen
Berichten: 28
Standaard

Nou, meestal als een post verplaatst is zie je een schaduw die achter gebleven is, als je daarop klikt ga je meteen naar de nieuwe locatie van het bericht (zie bijlage).
Dat zie ik hier niet. Ik zag het bericht nu op de nieuwe positie staan omdat ik een mail kreeg dat er een nieuwe reply is geweest op de post.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg verplaatst.jpg‎ (19,0 KB, 33x gelezen)
  #285  
Oud 28-07-08, 12:16
Shawn Shawn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

Ja bedankt Bomans en Mazinho die topic zogt ik, maar ik kon hem echt niet vinden in die forums, maar bedankt.
  #286  
Oud 29-07-08, 07:52
doopie doopie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Exclamation ik heb hem!!!!

Hallo allemaal,
Verleden week zaterdag liep ik bij HTR in Utrecht naar binnen om te vragen of ze misschien een iphone hadden. Je snapt het al die was er natuurlijk niet. Maar ik kon me wel inschrijven en het bleek dat er maar 12 inschrijvingen waren waarvan 2 voor de witte. Ik stond dus meteen nr 3! Hele week niets gehoord en ja hoor gisteren het telefoontje van HTR dat ze binnen waren.Dus eigenlijk binnen een week gewoon een Iphone!!!!!
  #287  
Oud 29-07-08, 09:09
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Zo, me hier ook maar eens melden dan. Vrijdag 20 juli de 16GB zwarte iPhone (telefonisch) besteld bij T-Mobile via de inmiddels beruchte Lost & Stolen regeling. Werd mij gelijk meegedeeld dat het 4 - 6 weken kon gaan duren, maar aangezien ik nu voor 50 euro een 16GB heb probeer ik dat geduld maar even op te brengen. Heb al wel twee (?) bevestigingsbrieven ontvangen via de post dus tot nu toe lijkt het goed te gaan. Ergens heb ik er nog wel flauwe hoop op dat het straks allemaal wat rapper zal gaan als er weer wat levering op gang komt.
  #288  
Oud 29-07-08, 09:34
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Zo, me hier ook maar eens melden dan. Vrijdag 20 juli de 16GB zwarte iPhone (telefonisch) besteld bij T-Mobile via de inmiddels beruchte Lost & Stolen regeling. Werd mij gelijk meegedeeld dat het 4 - 6 weken kon gaan duren, maar aangezien ik nu voor 50 euro een 16GB heb probeer ik dat geduld maar even op te brengen. Heb al wel twee (?) bevestigingsbrieven ontvangen via de post dus tot nu toe lijkt het goed te gaan. Ergens heb ik er nog wel flauwe hoop op dat het straks allemaal wat rapper zal gaan als er weer wat levering op gang komt.
Wanneer heb je besteld? en hoe laat? 20 juli was op een zondag. Dan voeg ik je ook toe aan de statuslijst...
  #289  
Oud 29-07-08, 09:51
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Wanneer heb je besteld? en hoe laat? 20 juli was op een zondag. Dan voeg ik je ook toe aan de statuslijst...
Oh, sorry, verkeerd in de calendar gekeken. Dat moet de 18e zijn dus. En tijd? Ehhhhhhh. Lastig te achterhalen, maar dat moet het begin van de middag geweest zijn. Echt vlak nadat Bright het artikel over Lost & Stolen had geplaatst.
  #290  
Oud 29-07-08, 10:54
jamesdean jamesdean is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: zuide
Berichten: 12
Standaard

ik krijg hem vrijdag, ik had hem via de website besteld.
  #291  
Oud 29-07-08, 14:42
menmen menmen is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 11
Standaard

Heb de 3G 8GB 24 juli besteld bij de TMshop in Groningen.. wacht nog maar 5 dagen, maar wil em zo graag hebben!! Hoop dat het niet de 6 weken zal duren die ze in de shop hebben gezegd :| mijn samsung heeft al wat kuren :S Iemand nog iets over nieuwe leveringen gehoord?
  #292  
Oud 29-07-08, 17:46
MattQ90 MattQ90 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Ingeschreven voor 16gig zwarte iphone bij t-store gorinchem op 15 juli, ergens bovenaan de lijst, nog steeds niks gehoord :s Ik ben wel langsgeweest, maar er werd weer 3 - 6 weken gezegd. Ik zou het fijn vinden dat die 50€ die ik heb betaald ook nog wat opleverd...
  #293  
Oud 29-07-08, 17:49
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

echt pure afzetterij vind ik dat je bij t-mobile 50 euro res. kosten moet betalen, echt belachelijk.. terwijl je vaak net zo lang of nog langer moet wachten dan mensen die bij TPH of BC of internet hebben besteld..
  #294  
Oud 29-07-08, 17:58
BnLDude BnLDude is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Verdorie net de TNT wagen gemist!!
Aan de andere kant: morgen kan ik hem lekker ophalen op het postkantoor
Nog effe ter info: op 12 juli j.l. via de webshop bestelt, 16Gb zwart , verlenging.
  #295  
Oud 29-07-08, 18:38
MattQ90 MattQ90 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik vind het ook belachelijk.. vooral als je leest dat er mensen zijn die maandag reserveren en vrijdag iphone hebben... Belcompany doet niet meer aan reserveringen, Phone house in Gorinchem heeft lange wachtlijst. Ik heb zelfs het gevoel dat Gorinchem helemaal word overgeslagen :s
  #296  
Oud 29-07-08, 18:58
relaxman relaxman is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
echt pure afzetterij vind ik dat je bij t-mobile 50 euro res. kosten moet betalen, echt belachelijk.. terwijl je vaak net zo lang of nog langer moet wachten dan mensen die bij TPH of BC of internet hebben besteld..
Wat is er afzetterij aan? Die 50 Euro worden gewoon verrekend als je die Iphone koopt, het reserveren kost je alleen een vooruitbetaling maar wordt dus gewoon verrekend.
  #297  
Oud 29-07-08, 18:59
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

aha.. wordt het gewoon verrekend?? dat wist ik niet ik dacht die 50 euro ben je gewoon kwijt..
  #298  
Oud 29-07-08, 19:02
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

Heb hem ook eindelijk .12juli besteld bij de t-mobile shop in groningen.Vandaag ff heen gereden om te kijken als ze meer wisten maar ze verwachte pas morgen of overmorgen nieuwe leveringen.was dus weer onderweg naar huis toen ik eens gebeld werd dat er vandaag als nog een levering is binnengekomen en dat ik hem kom ophalen.
Ik als een gek weer omkeren en terug naar groningen toe rijden was al bijna thuis maar ben blij dat ik hem heb me oude foon word hard minder en het is een leuk ding die iphone.Ga er nu weer verder mee prutsen haha
  #299  
Oud 29-07-08, 19:04
carneirodesign carneirodesign is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 33
Standaard

Wat is de Lost & Stolen regeling??

Mvg
  #300  
Oud 29-07-08, 19:49
Cesco Cesco is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 32
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Cesco Stuur een bericht via MSN naar Cesco Stuur een bericht via Yahoo naar Cesco
Standaard

Vandaag mijn 2de (zakelijke) iPhone gehaald bij de TMO shop in Zwijndrecht.
Het lijkt erop dat zij elke dinsdag een levering van een partij iPhone's krijgen. Vorige week kon de 1ste iPhone gehaald worden. De verkoper/ster zei dat ze voorlopig push order krijgt en dat de iPhones nog voldoende op voorraad zijn. Voor hoe lang, weet ik niet. Ik had hiervoor de 1ste generatie en weet nog niet wat ik van de 3G moet zeggen. Het lijkt wel trager en het zuipt batterijen. Maar dit wist ik al, lees de fora goed door.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11
Delivery Status Touch (Leveringen) JSM93 iPhone algemeen 3 18-07-09 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.