Drie weken terug overgestapt van een T-Mobile Flex naar een iPhone abo. Kwam er na een paar dagen achter dat als je mijn voicemail aan de lijn had er een flink aantal dingen mis gingen... er kwam een vreemd keuzemenu. Helpdesk gebeld (heerlijk die zakelijke abos, je hoeft echt nooooit te wachten bij TM) en voicemail werd gereset. Dit hielp een beetje, nu kreeg men weer een normale boodschap, maar mijn Visual Voicemail gaf een error:
Voicemail Unavailable - Unable to initiate connection.
Uiteraard weer de helpdesk gebeld, die hebben er een 'case' van gemaakt en uiteindelijk is de case naar TM Duitsland gegaan. Die handelen namelijk alles af omtrent het Visual Voicemail systeem. Vorige week smsje ontvangen dat alles zou moeten werken (doen ze goed bij TM), maar nee. Weer opnieuw een case en vandaag weer een smsje. En wat denk je - Visual Voicemail geeft nog steeds dezelfde foutmelding.
Heb geen zin om telkens 1233 te bellen, want ik weet sinds deze week dat dat ineens
niet meer gratis is (belachelijk trouwens, maar ja Visual Voicemail zou gewoon moeten werken).
Straks maar weer eens de helpdesk van TM bellen, maar zijn er meerdere gebruikers met dit probleem? En zo ja, hoe loste TM dit uiteindelijk op?