Visual Voicemail is niet in te stellen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik mijn iPhone 3GS afgelopen vrijdag in handen had heb ik hier direct via help.benm.at tethering op mogelijk gemaakt, wat allemaal prima ging. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Visual Voicemail is niet in te stellen.
Nadat ik mijn iPhone 3GS afgelopen vrijdag in handen had heb ik hier direct via help.benm.at tethering op mogelijk gemaakt, wat allemaal prima ging.
Nu wil ik graag gebruik maken van Visual Voicemail, maar het instellen lukt niet. Eerst geef ik een pincode op, daarna een persoonlijke boodschap en daarna druk ik op "Bewaar". Na lang wachten krijg ik de melding dat Visual Voicemail niet beschikbaar is. Wat ik heb gedaan: Netwerkinstellingen herstellen, een complete backup & restore van de iPhone en de nodige reboots. Toch lukt het nog steeds niet... Zie ik hier nog iets over het hoofd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heet tethering profiel verwijderen, onder instellingen. Visualvoicemail en MMS werken niet met het Tethering profiel van BenM
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn 3GS is nog helemaal standaard, waar kan ik ergens dat visual voicemail instellen ?
|
|
|||
|
|||
Bij de eerste keer "klikken" op de voicemail button onder het bel-icoon word je gevraagd een aantal instellingen te doen. Daarna kan je ten aller tijden de instellingen in VV veranderen volgens mij.
|
|
|||
|
|||
Als ik op dat icoon klik dan gaat de iphone meteen naar voicemail bellen.
Geen instellingen. |
|
|||
|
|||
Zeg Robbee, waar heb je dat profiel gevonden. Ik zie alleen maar een aan-uit schakelaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Instellingen/Algemeen/Profiel
|
|||
|
|||
Instellingen/algemeen, maar daarna staat er bij mij geen 'Profiel'
|
Labels |
visual voicemal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Visual voicemail werkt niet meer | cybren | Odido (T-Mobile) | 1 | 06-03-11 18:40 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
(Visual) Voicemail niet beschikbaar | hdevries | Odido (T-Mobile) | 1 | 12-10-09 21:34 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
Visual Voicemail werkt niet meer | daaf85 | Archief | 2 | 19-08-08 00:55 |
|
|