E-mail account deleten.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mn emailaccount verwijderen.. Ik heb op t moment 2 iPhones,waarvan ik de 3Gs uiteraard ga gebruiken,maar nu heb ik dus 2 iPhones ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail account deleten..
Ik wil graag mn emailaccount verwijderen.. Ik heb op t moment 2 iPhones,waarvan ik de 3Gs uiteraard ga gebruiken,maar nu heb ik dus 2 iPhones met tzelfde emailadres.. Hoe krijg ik die van de 3G verwijderd? Lukt me niet via supreme pref..
Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
instellingen -> mail, contacten, agenda -> mail openen welke je wilt verwijderen, naar beneden scrollen en daar verwijder account selecteren.
Snap niet dat je dat niet gevonden hebt ... |
|
||||
|
||||
Hij gebruikt SP (Supreme Preferences) en ik denk dat die optie daar ergens anders verstopt zit ?
|
|
||||
|
||||
Nee... Supreme Preferences doet niks met de standaard Mail instellingen die in het hoofd-instellingen-menu staan.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
app om al mijn mail in één keer te deleten | jajaohnee | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-10-10 15:19 |
veel mail deleten | jajaohnee | iPhone algemeen | 4 | 09-09-10 09:11 |
Kan mail niet deleten | verschel | iPhone algemeen | 2 | 30-10-09 11:52 |
Mail account deleten op 2.1 | jurgencleuren | iPhone algemeen | 11 | 10-10-08 16:57 |
|
|