T-mobile houdt zich niet aan de TROS-Radar afspraken!

T-mobile houdt zich niet aan de TROS-Radar afspraken! discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, nou mag ik hopen dat ze zo'n foutje niet bij mij fl*kk*n. Ik wil eigenlijk alleen weten of er ook mensen zijn die een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13 October 2008, 16:35
Robert M.'s schermafbeelding
» iPhone NL 16GB [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 10 January 2008
Locatie: Swifterbant
Berichten: 140
Stuur een bericht via MSN naar Robert M.
Standaard

Oke, nou mag ik hopen dat ze zo'n foutje niet bij mij fl*kk*n. Ik wil eigenlijk alleen weten of er ook mensen zijn die een schriftelijke bevestiging van
1. Beindiging van het contract
2. Retouneren van de telefoon
3. Terug storten van de betaalde rekeningen plus aanschaf van telefoon
hebben ontvangen

Zodra je zoiets ontvangt, kan je met zekerheid stellen dat je dit geld zal krijgen.
__________________
Bor3d @ Stage
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13 October 2008, 18:40
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 32GB [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 July 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb het niet schriftelijk bevestigd gekregen. Bij mij is alles telefonisch gegaan, via afd. dekking (die mag beslissen of er een contract beindigd mag worden als het om een dekkingsprobleem gaat) en aftersales. Je krijgt dan te horen waarnaar je alles op moet sturen en dan storten ze -inderdaad-terug. Je moet heel goed onthouden met welke afdeling je van doen hebt, want volgens mij zijn die vaak maar bemand/vrouwd door 1 persoon en dan kun je daar later altijd weer naar vragen. Ze maken van elk gesprek een notitie in het logboek, dus benadruk dat ze jouw verhaal daaraan toevoegen! Dat geeft iedereen bij de klantenservice de mogelijkheid om meteen te zien welke afspraken eerder zijn gemaakt. Succes!
  #23  
Oud 15 October 2008, 16:54
r21 r21 is offline
» iPhone 3G 8GB  
» Windows
 
Geregistreerd: 4 August 2008
Berichten: 30
Standaard

ook ik heb gereageerd richting t-mobile nav iphone klachten en fouten met nummerbehoud. het beloofde antwoord binnen 48 uur voor compensatie is uitgebleven. Inmiddels ben ik sinds 11-9 niet meer mobiel bereikbaar onder mijn eigen nummer, op 5 dagen tussendoor na, omdat t-mobile van nummerbehoud een puinzooi maakt.

Minimaal al 10 uur gebeld met die klereservice. Ik raad echt een ieder af om zaken te doen met t-mobile. Bij Vodafone hebben ze WEL service, krijg je netjes iemand binnen 10 minuten aan de telefoon, verbinden ze je door en zijn je problemen ook snel verholpen.

bij t-mobile is het ruk, je wachg 20-30 minuten, je spreekt een studentje en er wordt geen actie ondernomen. je moet continu zelf bellen en wat ze beloven komen ze niet na.

nu zeggen ze dat ze 35 dagen aanhouden voor behandeling van klachten!!!
  #24  
Oud 6 December 2011, 19:55
» Ik heb geen iPhone  
» Ik heb geen iPad  
» Linux
 
Geregistreerd: 6 December 2011
Berichten: 1
Standaard Mijn klacht gaat over T-Mobile die niet aan de afspaak houdt.

Mijn klacht gaat over T-Mobile die niet aan de afspaak houdt.

Ik heb een telefoon gekocht voor mijn zoon waar geen batterij bij zat. Aangezien ik niet bij mijn zoon woon maar in Breda, belde mijn zoon op en melde hij mij dit. Hij heeft wel de telefoon kunnen aan zetten omdat zijn broer de dezelfde telefoon heeft en zijn batterij heeft gebruikt.

(Nu verwijt de T- mobile shop mij dat hij de telefoon aan heeft gehad dus dat er wel een batterij bij zat.)

Ik heb direct naar de shop gebeld en vermeld over de batterij, gezegd dat ik langs kom als ik in de buurt ben. Dat was geen probleem. Toen ik 10 dagen later in de shop was , was er geen exemplaar aan wezig in de winkel. Zij beloofde mij dit op te sturen naar het adres van mijn zoon. Dit is nooit gebeurd. Een maand later ben ik weer naar de shop gegaan, weer niets en weer is beloofd dat dit opgestuurd wordt. Zes maanden later werd door een medewerker gezegd dat ik geen recht heb omdat ik niet op tijd heb gemeldt en dat ik direct ermee heb gebeld. En de vorige afspraken niet kon terug vinden op de computer.

Dus ik ben nu de klos. Wat te doen nu? 
  #25  
Oud 6 December 2011, 20:21
» iPhone 5c 16GB (Blauw) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 February 2010
Locatie: soest
Berichten: 519
Standaard

Volgens mij heet dit forum iPhoneclub.

Een iPhone kan NIET zonder batterij geleverd worden, en die batterij kan zeker niet worden geleend van iemand anders.

Je hebt het dus over een andere telefoon, en zit niet helemaal op de juiste plek op dit iPhone forum.
  #26  
Oud 6 December 2011, 21:11
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 September 2009
Berichten: 13
Standaard

+ het feit dat dit topic over iets heel anders gaat en dat het topic uit 2008 komt!!
  #27  
Oud 6 December 2011, 22:06
» iPhone 7 32GB (Goud) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi + 3G 16GB [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 July 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik wil best wel de beste man helpen: maar ik denk dat er niks in te brengen is tegen T-Mobile. Ik zou zelf zorgen dat er een andere accu komt voor uw zoon. Dus helaas zal u deze moeten kopen, bij een winkel, of online op internet. Denkt u eraan de volgende keer de juiste bericht in de juiste tropic te plaatsen dit bespaard de beheerders van de iphoneclub ook wewr veel werk.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile houdt de prijs kunstmatig hoog? FiXeR T-Mobile 8 17 November 2008 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.