//

activeren iphone bij overgang naar t-mobile

activeren iphone bij overgang naar t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede iphone gebruikers, Ga hopelijk ( met nummer ) eind deze week over van KPN naar t-mobile. Moest 3 maanden wachten wegens opzeg termijn. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-08, 00:45
fotofotofoto fotofotofoto is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard activeren iphone bij overgang naar t-mobile

Beste mede iphone gebruikers,

Ga hopelijk ( met nummer ) eind deze week over van KPN naar t-mobile. Moest 3 maanden wachten wegens opzeg termijn.
Kan ik de telefoon al activeren voor de overgangsdag ? Dus dat ik de t-mobile simkaart al erin heb en via itunes contact heb gemaakt ? zodat ik op de overgangsdag al meteen in de lucht ben .
Ook is het natuurlijk al wel leuk om evn wat programma's te instaleren.

Kan één of meerder van jullie mij hierover bijpraten ?

Mijn dank is bij voorbaat groot.

Groet,

Marco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-08, 19:14
tratra's schermafbeelding
tratra tratra is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: at home
Berichten: 74
Unhappy

Hi Marco,
Ik had op 31 juli de contracten met T-mobile al getekend.
Op 23 augustus kwam'ie binnen.
Ik heb 'm gelijk geactiveerd en kon ook nog een paar dagen bellen, smsssen en internetten, dit omdat T-mobiel het apparaat levert met "een beetje" beltegoed voor de activatie.
Daarna niks meer... door een foutje van T-mobile (ze waren "vergeten" mijn nummer-porting-aanvraag door te geven aan KPN) ben ik nu een heleboel frustrerende telefoontjes verder eindelijk erachter dat ik op 2 januari "overga" (zegt KPN)
Ik kan dus niet bellen met m'n aaifoon, maar als er wi-fi is kan ik wel internetten, ook kan ik apps downloaden en installeren, muziek luisteren, sychroniseren, aaiTunessen, fotoos maken enz.
Maar dus NIET bellen of SMSssen, dus loop ik nog "heel even" met twee apparaatjes op zak...
Wel hoorde ik van een T-mobile dame dat ik beltegoed kan kopen... hmmm... hier ga ik nog even over nadenken...
  #3  
Oud 27-10-08, 20:32
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kun je iPhone activeren als T-Mobile je iPhone heeft geregistreerd in de database van iTunes. En dat is moeilijk te zeggen wanneer ze dat precies doen.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 27-11-08, 23:39
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

die database waar je he over hebt bestaat niet. Apple registreerd bij uitgifte aan een provider waar dan ook ter wereld. Dus ongeacht waar je het kopt kun je ten aller tijde je iphone registreren. Dat is nooit priverder afhankelijk...
Greetz
  #5  
Oud 01-12-08, 11:23
jorrnnnn jorrnnnn is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Ik ben ook van KPN naar T-Mobile gegaan met nummerbehoud. Het nummer is vanochtend (volgens afspraak) overgezet en werkt.
Gelukkig doet T-Mobile niet alles fout.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na overgang T-mobile->KPN geen internet, wel 3g tomdk KPN 2 15-05-11 18:43
Veel problemen met overgang 3G naar iPhone 4 rb1962 iPhone algemeen 1 11-12-10 10:29
3GS dataverbruik bij overgang flex naar i-abonnement Mo-phone Odido (T-Mobile) 1 30-08-10 14:00
iPhone: Overgang naar Ios4 mssh Jailbreak 0 12-07-10 13:06
overgang orange naar t-mobile Flyest Odido (T-Mobile) 3 10-11-08 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.