//

Volgorde van bestelling iPhone 3GS

Volgorde van bestelling iPhone 3GS discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus. ik heb mijn iPhone op een onofficieel momentje gekocht. om 8:13 om precies te zijn. Omdat daarna was te lezen dat je nog niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-09, 23:30
rem4rk4ble rem4rk4ble is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 44
Standaard Volgorde van bestelling iPhone 3GS

Dus. ik heb mijn iPhone op een onofficieel momentje gekocht. om 8:13 om precies te zijn. Omdat daarna was te lezen dat je nog niet kon bestellen, had ik een mailtje gestuurd of de bestelling nou wel of niet door was gekomen. Vandaag mail binnen gehad dat hij netjes is verwerkt. Maar wat de beste man mij ook vertelde is dat ik rekening moest houden met een levertijd van 6 weken. Hij zei niet dat hij kon oplopen tot 6 weken. Nu vraag ik me af. Als ik om 8:13 besteld heb, dan moet ik toch echt 1 van de eerste zijn geweest. Waarom ik dan nog zo lang moet wachtten. Heeft iemand anders al een status update gehad via de T-mobile shop? of iets dergelijks?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-09, 23:36
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Ik krijg een smsje zodra hij binnen is ... spannend!!! Ze zeiden tegen mij dat 't smsje donderdag middag/avond wordt verstuurd

Ik heb besteld in T-Shop A'dam Kinkerstraaattt

(maar kan ;m natuurlijk pas vrijdag ophalen, helaas )
  #3  
Oud 23-06-09, 23:57
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ESO Bekijk bericht
Ik krijg een smsje zodra hij binnen is ... spannend!!! Ze zeiden tegen mij dat 't smsje donderdag middag/avond wordt verstuurd

Ik heb besteld in T-Shop A'dam Kinkerstraaattt

(maar kan ;m natuurlijk pas vrijdag ophalen, helaas )
Beter dan 6 weekjes wachten
  #4  
Oud 24-06-09, 00:01
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Dat sowieso ... Maar gelukkig is die 6 weken alleen als je via telesales besteld
  #5  
Oud 24-06-09, 00:02
Guest-20161107182859
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rem4rk4ble Bekijk bericht
Waarom ik dan nog zo lang moet wachtten. Heeft iemand anders al een status update gehad via de T-mobile shop? of iets dergelijks?
Ik heb online besteld (en 15 min later dan jou) Kreeg meteen erna beide emails (orderbevestiging and status email met ordernummer).

Huidige status (net vele op de T-Mobile iPhone forum): Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien.
  #6  
Oud 24-06-09, 01:42
rem4rk4ble rem4rk4ble is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ves Bekijk bericht
Ik heb online besteld (en 15 min later dan jou) Kreeg meteen erna beide emails (orderbevestiging and status email met ordernummer).

Huidige status (net vele op de T-Mobile iPhone forum): Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien.
Ok. same here dus. Maar gek dat je online 6 weken moet wachtten en als je bij de shop bent geweest dat je hem dan sneller krijgt? Lijkt me toch niet. ze zeiden dat ze op volgorde van bestelling gingen uitleveren.
Nou ja....
  #7  
Oud 24-06-09, 02:14
Guest-20161107182859
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Sowieso zijn de witte versie van de iPhone populairder, dus daar zullen ze vast meer van hebben besteld van de zwarte. Dat kan één uitleg zijn.
  #8  
Oud 24-06-09, 15:02
rem4rk4ble rem4rk4ble is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 44
Standaard

AAhhh net de FP gelezen. en idd ook mijn pakje is op transport. Ik ben weer blij
  #9  
Oud 24-06-09, 15:31
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Blijkbaar gaan dr geen mensen 's ochtends vroeg voor de winkels liggen, want heeft geen zin.

Nu zojuist op de website van t-mobile gelezen:


Beschikbaarheid
T-Mobile verdeelt de eerste levering iPhones over alle distributie kanalen. Dat betekent dat we het beschikbaar aantal iPhones zullen verdelen over alle T-Mobile shops, de T-Mobile online shop, ons telesales kanaal en de overige verkooppunten.Gezien de grote vraag naar de iPhone 3GS verwachten we bij de start verkoop op 26 juni 2009 niet voldoende toestellen te hebben om aan iedere koper direct uit te leveren. Daarom zal uitlevering aan de klant vanaf de 26ste plaatsvinden in volgorde van bestelling bij het betreffende verkooppunt. Houdt rekening met een levertijd van 2-4 weken voor bestellingen die niet direct op voorraad zijn.
Het uitleveren aan de klant is afhankelijk van hoe je de nieuwe iPhone hebt besteld:
Besteld via de online shop van T-Mobile of telefonisch
- Bestellingen via onze online shop zullen op volgorde van binnengekomen bestelling worden uitgeleverd. Het kan zijn dat het aantal bestellingen groter is dan het aantal beschikbare iPhones.
- Bestaande T-Mobile klanten krijgen de nieuwe iPhone direct opgestuurd zodra deze beschikbaar is.
- Nieuwe klanten worden gebeld voor het maken van een afspraak voor bezorging.
- Een bestelling via de Online shop van T-Mobile of via de telefoon kan niet worden opgehaald bij een ander verkooppunt.
Besteld via voorinschrijving in de T-Mobile shop
- Bestellingen via onze T-Mobile shops zullen op volgorde van binnengekomen bestelling in de betreffende shop worden uitgeleverd.
- Zodra de iPhones kunnen worden uitgeleverd zal de betreffende T-Mobile shop contact met je opnemen om een afspraak te maken voor het ophalen van je nieuwe iPhone
Besteld via een Telecom dealer
- T-Mobile levert iPhones aan de verschillende verkooppunten. Hoe deze verkooppunten hun iPhones aan de klanten uitleveren is de verantwoordelijkheid van het betreffende verkooppunt.

Bron: Klik hier
  #10  
Oud 24-06-09, 15:40
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als je in de winkel hebt besteld kan je hem zelf ophalen. Via internet moet het naar je worden gestuurd, afspraken worden gemaakt en het word veel meer gedaan. Vandaar dat het in de winkel wat korter duurt.
  #11  
Oud 24-06-09, 15:45
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Als je in de winkel hebt besteld kan je hem zelf ophalen. Via internet moet het naar je worden gestuurd, afspraken worden gemaakt en het word veel meer gedaan. Vandaar dat het in de winkel wat korter duurt.
Das waar ja, ik heb het in een t-mobile shop besteld en was de 1e op de lijst! maar ik sta daar wel om 9.30 voor de deur, wachten op de telefoontje van ze doe ik niet aangezien ik toch de eerste ben
  #12  
Oud 24-06-09, 15:48
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Blijkbaar gaan dr geen mensen 's ochtends vroeg voor de winkels liggen, want heeft geen zin.

Nu zojuist op de website van t-mobile gelezen:


Beschikbaarheid

bla bla bla
Bron: Klik hier

Eigenlijk kun je daar nu nog niks van zeggen of het zinloos is om voor de winkel te gaan liggen. Dat weet je pas achteraf.. Zolang we niet weten :

1: hoeveel per winkel ze krijgen
2: hoeveel mensen zich hebben ingeschreven bij desbtreffende winkel.

Als er 100 per winkel komen, en er hebben 30 man ingeschreven blijven er 70 over. Daarvoor kan het best interessant zijn om dan voor een winkel te liggen

Echter weet je dat pas achteraf. Als T-mobile nu wil aangeven hoeveel er per winkel komen, kun je zelf wel een rekensommetje maken..
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #13  
Oud 24-06-09, 17:03
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

[quote=Blackherrie;309152]Als er 100 per winkel komen, en er hebben 30 man ingeschreven blijven er 70 over. Daarvoor kan het best interessant zijn om dan voor een winkel te liggen [quote]

Haha dus jou kunnen we zien voor de winkel?
Reageren

Labels
3gs, bestellen, iphone, online, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
volgorde van de apps op de iPhone emence iPhone Apps 1 18-05-11 12:38
bestelling Iphone 3GS red8 Koopinformatie Nederland 519 16-11-10 12:08
iphone 3gs bestelling in de winkel adanaliii-umut Odido (T-Mobile) 1 07-10-09 20:31
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen bastos Odido (T-Mobile) 70 25-09-09 16:42
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS Londonforever Koopinformatie Nederland 7 11-09-09 19:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.