//

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld?

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; Ik was eergisteren bij een T-mobile shop en kon mijn interesse voor de 3GS 32gb kenbaar maken op een lijst. Ik was de 1e! Vandaag even netjes de 50 euri ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan?

Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 21 37,50%
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld 23 41,07%
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! 10 17,86%
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni 4 7,14%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 19-06-09, 12:27
HCHybrid's schermafbeelding
HCHybrid HCHybrid is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NH
Berichten: 16
Standaard Voorinschrijving gelukt?

Ik was eergisteren bij een T-mobile shop en kon mijn interesse voor de 3GS 32gb kenbaar maken op een lijst. Ik was de 1e! Vandaag even netjes de 50 euri gaan betalen en omdat ik er bij hen zo 'vroeg' bij was, blijf ik bovenaan de lijst staan. Kijk...DAT noem ik nog eens 'ouderwedse' service van top niveau. Hij wordt nu sowieso voor mij apart gehouden ook al kom ik pas 's middags langs. Het leek mij in ieder geval even de melding en een compliment voor t-mobile waard. Mag ook wel eens, toch?

Hoe verloopt de voorinschrijving bij jullie? Misschien wel leuk om even te kijken hoeveel forum leden in de voorinschrijving zitten?
 

Labels
t-shop besteld iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The Phone House of T-mobile Shop JelmerJ. Koopinformatie Nederland 5 02-10-10 19:02
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 18:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 12:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 21:06
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:47.