Wat moet ik doen om (wel) door T-Mobile geholpen te worden? (FAQ?)

Wat moet ik doen om (wel) door T-Mobile geholpen te worden? (FAQ?) discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Al sinds de introductie van de iPhone 3GS (die dag heb ik er een gekocht in combinatie met een I150 abonnement) heb ik problemen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25 August 2009, 20:57
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2009
Berichten: 9.977
Standaard Wat moet ik doen om (wel) door T-Mobile geholpen te worden? (FAQ?)

Al sinds de introductie van de iPhone 3GS (die dag heb ik er een gekocht in combinatie met een I150 abonnement) heb ik problemen met het 3G bereik van de combinatie iPhone/T-Mobile. Herhaaldelijk heb ik daar over geklaagd bij de T-Mobile winkel. Pas een paar weken geleden werd ik eindelijk gebeld door de klantenservice en zij konden me niet helpen. Omdat ik daar niet tevreden mee was kon ik de klacht 1 niveau omhoog schoppen en zou "de baas" mij terugbellen. Vandaag gebeurde dat en ik ben er nog steeds ondersteboven van...

Deze dame (mevrouw E.E.) vertelde mij dat T-Mobile niets voor mij kon doen. Thuis valt mijn 3G regelmatig weg, op het werk continu (ook buiten!) en waar ik in het weekend verblijf heb ik helemaal geen 3G (ook buiten!), terwijl er volgens de kaart met de dekkingsgraad van T-Mobile op al die plekken gewoon 3G moet zijn. Deze dame daarover: hun 3G netwerk is echter niet slecht, het is in de beginperiode... Over enkele jaren zal het beter zijn, maar daar heb ik niets aan want ik heb "maar" een abonnement voor 2 jaar... En trouwens, het lag niet aan het netwerk van T-Mobile, maar aan de slechte antenne van de iPhone... Dat is toch algemeen bekend? Ik heb volgens haar als klant niet aan mijn onderzoeksplicht voldaan... Er zou op voldoende plekken op internet staan dat dit zo is... Ze ging zelfs kijken of dat niet op de site van T-Mobile stond. Maar daar kon ze het niet vinden...

Compenseren of abonnement beindigen kan niet. Dat mag volgens de T-Mobile procedure alleen als de dekking slecht is op je huisadres. Maar we hebben het hier toch over een mobiele telefoon? Of ben ik nu gek?

Dan de oplossingen die ze voorstelde: alleen thuis bellen, niet naar de plekken reizen waar 3G minder is, daar een andere telefoon gebruiken, of 3G helemaal uit zetten... Hallo?!

Nog een baas hoger spreken is niet mogelijk. Ze gaat proberen om de afwijzing van mijn klacht schriftelijk te bevestigen, maar kon niet eens dat toezeggen. Als die niet komt mocht ik over 2 weken nog eens bellen... Verder moest ik maar bij de geschillencommissie Telecom of de OPTA klagen.

Helaas heb ik geen rechtsbijstandsverzekering, maar ik ben nu zo boos dat ik deze stappen toch overweeg.

Wat is de beste manier om als klant wel serieus behandeld te worden door T-Mobile? Ik kan helaas geen FAQ of Wiki vinden die me dat uitlegt, maar ik ben vast niet de enige die graag actie richting T-Mobile neemt...

Tips? Adviezen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!

Laatst gewijzigd door XIII; 25 August 2009 om 20:59.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25 August 2009, 22:18
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 64GB [FW: 3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 23 August 2009
Locatie: Breda
Berichten: 43
Standaard

Ik heb ook Problemen met t-mobile klantenservice ze willen me iphone maar niet activeren intussen 5 man aan de telefoon gehadt en over 10 dagen moet het geregeld zijn ze zeggen allemaal iets anders Beetje raar.

Laatst gewijzigd door IphoneBezitter; 25 August 2009 om 22:20. Reden: Inkorten
  #3  
Oud 26 August 2009, 10:18
» iPhone 3GS 32GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 June 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik had ooit ook problemen met dekking en via de site een formuliertje ingevuld
Daarna heel netjes geholpen en het is nu inderdaad beter!
  #4  
Oud 26 August 2009, 13:05
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 June 2009
Berichten: 1.061
Standaard

In welke stad woon je?
  #5  
Oud 26 August 2009, 15:24
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 3.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 August 2009
Berichten: 8
Standaard

Raar verhaal, jij hebt prima je onderzoeks plicht gedaan, het is toch niet jouw schuld dat de coverage tool van T-Mobile niet klopt. En als de ontvangst van de iPhone niet goed genoeg is voor het netwerk van T-Mobile moeten ze dat abo maar niet zo verkopen.

De truc is dat de coverage kaart voor medewerkers anders is dan de tool die wij als klant te zien krijgen. Ik woon ook in een gebied waar de kaart zegt 'binnen 3G ontvangst,' klantenservice kon op basis van mijn postcode echter meteen zeggen dat hier nauwelijks 3G ontvangst is.

Ik zou zeggen stap naar Kassa, Radar, OPTA, dien klacht in bij zowel T-Mobile als Apple en misschien dat als er overal maar genoeg klachten binnenkomen er eens wat aan wordt. Het is vervelend dat de dekking niet landelijk is, maar ik vind het veel storender dat T-Mobile liegt met hun dekkingstool en dan zelfs klanten gaat verwijten dat die niet genoeg informatie hebben opgezocht...
  #6  
Oud 2 September 2009, 11:06
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 2.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 August 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 6
Standaard

Lullig voor je maar je bent niet de enige die zo slecht behandeld wordt... Ik zou naar de zaak gaan waar je je telefoon vandaan hebt (of een andere tmobile store) en daar je verhaal doen en er rekening mee houden dat je weer naar hun ks wordt verwezen. Je kunt dan gelijk vanuit de winkel bellen en tmobile confronteren met hun belachelijke klantbejegening.

Kost je een dag maar je bent er dan ook wel vanaf (hopelijk natuurlijk).

Succes in ieder geval!
  #7  
Oud 2 September 2009, 22:49
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2009
Berichten: 9.977
Standaard

Waarom zou het helpen dat/als ik vanuit de winkel ipv thuis bel?
  #8  
Oud 4 September 2009, 19:12
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 July 2008
Berichten: 256
Standaard

Brief schrijven en eventueel in gebreke stellen. Is de enige manier om bij dit soort (grote) bedrijven serieus genomen te worden.
  #9  
Oud 10 September 2009, 21:14
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2009
Berichten: 9.977
Standaard

Weet iemand wie ik met E.E. bedoelde?

Zij (hoogste in rang rond 3G dekkingsproblemen, of een goede secretaresse, want ik mocht haar baas niet spreken) heeft me 2 weken terug een 070 nummer gegeven om haar terug te bellen, maar dat is niet (meer?) in gebruik...

Door een crash van mijn iPhone ben ik haar naam kwijt... De klantenservice van T-Mobile herkent het 070 nummer niet...

Als je haar herkent: PM met naam/nummer stel ik zeer op prijs!
  #10  
Oud 10 September 2009, 23:26
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 2.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 August 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Waarom zou het helpen dat/als ik vanuit de winkel ipv thuis bel?
Je kunt dan gelijk de medewerkers van de winkel en van de klantenservice tegen elkaar 'uitspelen': vaak roepen ze maar wat.
Ik liep met mijn klacht luidkeels de T-Mobile store binnen en deed mijn beklag (luidkeels) en werd acuut apart genomen met het verzoek de klantenservice te schrijven met alle documenten die ik van de reparatie had.
Mais oui zei ik, maar niet zonder begeleidend schrijven van jou op T-Mobile papier. Of het helpt weet ik niet, maar ik heb T-Mobile aangeschreven en hen aangegeven een oplossing te willen, compensatie voor het niet kunnen gebruiken en excuses voor deze behandeling.

Ik wacht (uiteraard) nog op antwoord.
  #11  
Oud 13 September 2009, 14:05
» iPhone 5s 32GB (Space Grijs) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 July 2009
Berichten: 8
Exclamation Compensatie mogelijk

Ik had tot voor kort geen mogelijkheid om te MMS-en met mijn iPhone 3GS, en heb op mijn huisadres geen 3G. (dekkingskaart TM geeft 100%)
Ik had veel geklaagd, zowel telefonisch als via het TM forum en heb zodoende een dosier opgebouwd. Daarna heb ik een aangetekende brief gestuurd aan de directie TM in den Haag met een zeer uitvoerige beschrijving van de klacht, en de reacties van TM werknemers tot nu toe.
Resultaat 5 maanden korting van 50% op mijn abo. Ik heb dit schriftelijk laten bevestigen want een telefonische belofte van TM stelt helemaal niets voor.
  #12  
Oud 13 September 2009, 16:08
» iPhone 5 32GB (Wit) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 32GB [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 5 February 2008
Locatie: Almere
Berichten: 26
Send a message via twitter to alger
Standaard

Altijd schriftelijk een klacht kenbaar maken, deze brief krijgt bij binnenkomst een ingangsstempel en wordt geregistreerd. Hierna gaat deze de molen in en komt er hoe dan ook altijd weer uit. Mijn ervaring is bellen helpt soms een goede brief altijd.
  #13  
Oud 13 September 2009, 16:13
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 July 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alger Bekijk bericht
Altijd schriftelijk een klacht kenbaar maken, deze brief krijgt bij binnenkomst een ingangsstempel en wordt geregistreerd. Hierna gaat deze de molen in en komt er hoe dan ook altijd weer uit. Mijn ervaring is bellen helpt soms een goede brief altijd.
Helaas duurt het wel wat langer.... De reactie op mijn brief liet 6 en een halve week op zich wachten.
  #14  
Oud 18 September 2009, 12:29
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2009
Berichten: 9.977
Standaard

Omdat T-Mobile niet binnen de beloofde 2 dagen terug belde heb ik na 1 week nog maar eens contact opgenomen.

Ze houden daar bewust de boot af. Na lang wachten kon ik niet met E.E. verbonden worden. Na nog langer wachten kreeg ik te horen dat ze ook geen schriftelijke bevestiging willen sturen. Ze geven alleen mondeling antwoord aan de telefoon of in de winkel...

Vervolgens ging de bewuste helpdeskmedewerker (D.K.) op dezelfde tour als "mevrouw" E.E. Ik moest niet zeuren, want thuis was er af en toe bereik en er kwamen daar binnenkort 2 nieuwe masten. Verder was ik een trouble maker, want ik reisde naar plekken waar volgens de kaart wel dekking was, maar in de praktijk niet... En dan gaat het niet over een waddeneiland zoals hij suggereerde, maar mijn werkplek in de Brainport regio en een familieadres in een toeristenstad in Zuid-Limburg. De toon waarop deze "meneer" mij beldigde was van die aard dat ik het gesprek (op een nette manier) heb afgebroken, want zo laat ik mij niet behandelen...

Maar hoe dan wel?

Moet ik echt naar geschillencommissie of recht om iets geregeld te krijgen? (zelfs een schriftelijke bevestiging dat mijn klacht is afgewezen is al te veel gevraagd...)
  #15  
Oud 18 September 2009, 12:31
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2009
Berichten: 9.977
Standaard

Oh, wat is het adres van die directie in Den Haag?

Ik zou ze alleen al een brief willen sturen over hoe hun personeel hun klanten behandelt (zo'n medewerker zou ik ontslaan).
  #16  
Oud 18 September 2009, 22:35
moose's schermafbeelding
» Ik heb geen iPhone  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 April 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Oh, wat is het adres van die directie in Den Haag?

Ik zou ze alleen al een brief willen sturen over hoe hun personeel hun klanten behandelt (zo'n medewerker zou ik ontslaan).
Schrijf T-Mobile een brief, t.a.v. klachten afdeling, geef ze een termijn voor een oplossing van 2 weken, maak foto's van je ontvangst, print de emails uit en schrijf altijd voor en achternamen op van T-Mobile werknemers die je aan de telefoon krijgt met datum en tijd, bouw een dossier op!

Vervolgens kan je na een tijdje als je aan het lijntje wordt gehouden het goed onderbouwde dossier met een begelijdend schrijven overhandigen aan de Geschillen Commissie Telecommunicatie van de overheid.

Die gaan T-Mobile contacten of neem een rechtsbijstandsverzekering voor dit soort zaken, meestal zal T-Mobile dit wilen oplossen door een korting of beeindiging van het abonnement met terugwerkende kracht, LET OP! i-phone pas terug als ze alle kosten dus aansluitkosten, kosten betaald in de winkel van de iphone tasjes etc.. terug betalen aan jou. Soms zitten hierin ook de abonnementskosten die je terug krijgt.

Er zijn teveel problemen die ik ook heb met deze provider namelijk:

Rekeningen kloppen niet, resterende minuten zijn verkeerd berekend;
T-Mobile Extra puinten worden niet bijgeschreven;
Dekkingsklachten in gebouwen
Visual Voicemail belt met 1233 ipv een data lijn
Resterende belminuten via 1202 of de site van T-Mobile werken al maanden niet!

Mijn contract is beeindigd en ben terug bij Vodafone, KPN is ook een goede betreft 3.5 G en GSM is suprieur!!! te noemen.
  #17  
Oud 18 September 2009, 22:36
moose's schermafbeelding
» Ik heb geen iPhone  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 April 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Oh, wat is het adres van die directie in Den Haag?

Ik zou ze alleen al een brief willen sturen over hoe hun personeel hun klanten behandelt (zo'n medewerker zou ik ontslaan).
Schrijf T-Mobile een brief, t.a.v. klachten afdeling, geef ze een termijn voor een oplossing van 2 weken, maak foto's van je ontvangst, print de emails uit en schrijf altijd voor en achternamen op van T-Mobile werknemers die je aan de telefoon krijgt met datum en tijd, bouw een dossier op!

Vervolgens kan je na een tijdje als je aan het lijntje wordt gehouden het goed onderbouwde dossier met een begelijdend schrijven overhandigen aan de Geschillen Commissie Telecommunicatie van de overheid.

Die gaan T-Mobile contacten of neem een rechtsbijstandsverzekering voor dit soort zaken, meestal zal T-Mobile dit wilen oplossen door een korting of beeindiging van het abonnement met terugwerkende kracht, LET OP! i-phone pas terug als ze alle kosten dus aansluitkosten, kosten betaald in de winkel van de iphone tasjes etc.. terug betalen aan jou. Soms zitten hierin ook de abonnementskosten die je terug krijgt.

Er zijn teveel problemen die ik ook heb met deze provider namelijk:

• Rekeningen kloppen niet, resterende minuten zijn verkeerd berekend;
• T-Mobile Extra puinten worden niet bijgeschreven;
• Dekkingsklachten in gebouwen
Visual Voicemail belt met 1233 ipv een data lijn
• Resterende belminuten via 1202 of de site van T-Mobile werken al maanden niet!

Mijn contract is beeindigd en ben terug bij Vodafone, KPN is ook een goede betreft 3.5 G en GSM is suprieur!!! te noemen.

Volhouden en niet opgeven is mijn advies om tegen een bedrijf a;s T-Mobile je gelijk te halen.


Contactgegevens

Bellen of schrijven naar T-Mobile





Hoofdkantoor
T-Mobile
Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag
Receptie + 31 (0)6 - 1409 5000

Correspondentieadres
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
T-Mobile Zakelijk
Postbus 16878
2500 BW Den Haag
Fax +31 (0)6 - 1409 5630

T-Mobile Klantenservice
T-Mobile Klantenservice Abonnee: 0800 - 7111 (gratis)
T-Mobile Klantenservice PrePaid: 0900 - 0236 (€ 0,25 per minuut)
T-Mobile Klantenservice Zakelijke Markt: 0800 - 7112 (gratis)
T-Mobile Klantenservice vanuit het buitenland: +31 (0)6 - 2400 1200
Geen T-Mobile klant? Bel 0800 - 7123 (gratis)

Laatst gewijzigd door moose; 18 September 2009 om 22:43.
  #18  
Oud 21 September 2009, 16:46
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2009
Berichten: 9.977
Standaard

Vandaag werd ik spontaan gebeld door T-Mobile.

Er schijnt rond de jaarwisseling een nieuwe mast te komen bij mijn werk. Tot die tijd kan ik 50% korting op mijn abonnement krijgen en als die nieuwe mast geen verbetering biedt is vroegtijdige beindiging van mijn abonnement wat T-Mobile betreft daarna een optie.

Omdat ze zelf actie namen, me nu heel netjes behandelden en ik het voorstel redelijk vind accepteer ik dit aanbod en kijk ik na de jaarwisseling verder.

(waar ik dan nog een beetje mee zit is dat op een andere plek waar ik regelmatig kom en er helemaal geen 3G is -wel op hun dekkingskaart- pas in maart of april 2010 (nieuwe) masten komen)
  #19  
Oud 17 November 2009, 15:54
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 October 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb ook een i-phone aangeschaft met een t-mobile abonnement.
Voorheen had ik een abonnement bij Telfort.
Daar altijd volledige dekking.
Omdat ik graag nummerbehoud wilde heb ik eerst van t-mobile een tijdelijk nummer gekregen voor mijn i-phone.
Gelijk thuis al helemaal geen netwerk!!!
Af en toe zag je even het t-mobile netwerk voorbij flitsen om vervolgens op "zoeken" te gaan en daarna op "geen service"
Ik heb een abonnement van 300 belminuten en 300 sms-jes +3G internet verbinding en betaal hiervoor 44,95 per maand.

Gebeld met T-mobile dat ik helemaal geen netwerk heb.
Af ik moet een paar straten verder gaan staan om te kijken of er misschien een sms is binnengekomen.
Volgens de mevrouw aan de telefoon komt dit wel vaker voor met een tijdelijk nummer. Het probleem zal er niet meer zijn als het tijdelijke nummer wordt omgezet op mijn eigen nummer.
Ik moest dus maar even geduld hebben en de belminuten en smsjes gingen toch gewoon mee naar de volgende maand.
Wat kon ik doen? Wachten dus maar.

Afgelopen 2 november was het dan zover. Het tijdelijke nummer zou worden omgezet naar het nummer wat ik al jaren heb.

Maar... na de omzetting nog steeds thuis zeer slecht of helemaal geen netwerk.
Ik heb toen weer gebeld met t-mobile en ditmaal wel de gegevens genoteerd van de mevrouw die ik aan de telefoon had.
Zij heeft mijn klacht genoteerd en intern doorgemaild naar hun klachten afdeling.
Dit zou een week duren. Dat is de procedure en zij kon dit niet versnellen.

Een week gewacht en toen maar weer gebeld met T-mobile. Nog steeds zeer slecht of meestal totaal geen netwerk.
De mevrouw die ik toen aan de telefoon kreeg (je moet steeds weer het hele verhaal vertellen) deelde mij mee dat de vorige interne email niet goed was doorgegerven door de vorige medewerkster van de klantenservice.
Zij zou een nieuwe email versturen.
Op mijn vraag of ik nu weer een week moet wachten antwoorde ze dat dit 40 werkdagen duurt!!!!
Dit is toch te gek.

Ik heb al 2 keer 44,95 + aansluitkosten betaald aan t-mobile en heb hier totaal niets voor terug gehad.
Kan niet bellen of gebeld worden. Laat staan het gebruiken van het internet.
Het enige wat ik thuis met mijn i-phone kan is via mijn eigen wireless internet thuis.

Af en toe,als er enig netwerk te zien is en ik probeer te bellen kan ik net een paar worden spreken en dan is de verbinding alweer verbroken.
Mensen die mijn proberen te bellen krijgen een dode lijn. Niets te horen.

sms-jes die naar mij worden gezonden komen niet of soms een hele tijd later aan als ik de deur uit ben en op een andere lokatie ben dan thuis.
Dan zijn het vooral sms-jes van t-mobile dat ik gemiste oproepen had.
Ja..wat men kan mij niet bereiken..!!!

Met Telfort kende ik dat probleem niet. Had altijd netwerk.
Ook mijn man geeft geen prolemen met zijn provider Voda-phone.

Nu heb ik al 2 maal betaald aan T-mobile. Op mijn status online heb ik staan van 2 maanden 600 belminuten en 600 sms-jes.
Totaal zijn er van die 600 belminuten nu 8 minuten verbruikt. en 7 sms-jes.

Dit klopt toch niet?
Ze kunnen nu toch wel zien dat ik niets kan met hun netwerk?
Al 2 maanden betaald voor diensten die ik niet heb gekregen. En nu moet ik weer 40 werkdagen wachten? Dat is bijna 7 weken.!!!!

Ik wil niet langer wachten.
Ik heb het idee van het kastje naar de muur te worden gestuurd.
Ik moet altijd zelf bellen. Terugbellen, wat ze wel beloven, gebeurd niet.

Kan ik eisen dat mijn contract wordt ontbonden?
Ik betaal voor iets wat ik niet krijg tocht?

Als de bazen van t-mobile bijvoorbeeld iets kopen in de winkel en ervoor betalen en het gekochte dan niet krijgen zouden ze dit toch ook niet nemen?

Ik kan al 2 maanden niets met dit netwerk vsan t-mobile en dus ook niet met mijn i-phone...
Ik baal behoorlijk..!!!!

Weet iemand wat ik nu moet doen?
Vandaag ga ik in ieder geval een brief schrijven aan t-mobile die ik aangetekend zal versturen.
Kan ik hierin aangeven dat ik niet nog een maand wil betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken en eisen dat het contract wordt beeindigd?

Mijn man heeft inmiddels ook vernomen van kennissen die ook in Dronten wonen (ik zelf dus ook) die al langer bij t-mobile waren en ook ineens geen netwerk meer hadden.
T-mobile had aan hun bevestigd dat er inderdaad problemen zijn met het netwerk in dit gebied en er voorlopig niets aan zou worden gedaan.
Deze persoon heeft het contract voortijdig kunnen beeindigen.

Er zijn dus wel degelijk problemen met het t-mobile netwerk in Dronten.

Heel graag een reactie..!!

Bedankt alvast..
  #20  
Oud 17 November 2009, 17:33
» iPhone 7 32GB (Goud) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi + 3G 16GB [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 July 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Wat vervelend dat je in Dronten geen bereik hebt, volgens mij kan je gewoon een klachtenbrief schrijven en dat je, je contract wilt gaan beeindigen ivm geen netwerk thuis, staat volgens mij ook in de algemene voorwaarden (moet je ergens kunnen lezen volgens mij)

Wat wel een nadeel kan zijn dat je wegens de contract breuk je Iphone ook in moet leveren, maar goed je kunt nog altijd naar Belgie gaan voor een geunlockte Iphone, en neem je een simkaart van Vodafone erbij.

Succes ermee
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wat moet ik doen?! Hahaowned Jailbreak 3 22 November 2010 23:04
iPhone: Wat moet ik nu precies doen... Draco Jailbreak 3 14 November 2010 18:42
Help wat moet ik doen?! robintielemans Archief 3 10 May 2009 23:47
HELP ! wat moet ik doen ??? L03627 Archief 3 10 May 2009 18:55
Wat moet ik doen :S???????????????? wo-man Archief 2 3 April 2009 22:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.