web'n'walk Plus in combinatie met Relax Sim only abonnement discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben van plan een iPhone te gaan kopen en ben nu druk aan het zoeken voor goedkope (en goed werkende ) abonnementen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik ben van plan een iPhone te gaan kopen en ben nu druk aan het zoeken voor goedkope (en goed werkende ![]() Nou was mijn vraag: "Is het mogelijk om een geunlockte iPhone te kopen, en te internetten met web'n'walk Plus van T-Mobile en dat in combinatie met een Relax SO abonnement? ![]() Alvast bedankt! |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een iphone overgekocht via deze site ik bel met een flex abo voor 7,50 en een web en walk dit gaat perfect
|
|
|||
|
|||
![]() Oké bedankt voor de tip maar als ik het probeer intevullen werkt het ineens niet?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() net mijn abo verlengd met een relax 35 in combinatie met w&w en kan nu dus gewoon de overgebleven min meenemen
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
En (nieuwe) flex abo hebben ze niet meer. Suc6 |
|
|||
|
|||
![]() Oké, ik had inderdaad nog geen t-mobile acount.
![]() Bedankt. ![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Graag jullie hulp, web 'n walk plus of iphone abonnement?? | martinelien | iPhone algemeen | 12 | 05-11-10 19:56 |
iPhone abonnement of relax + web 'n walk???? | lieflotje | T-Mobile | 32 | 04-08-10 21:05 |
3GS Relax + Web'n'walk of I300? | william90 | T-Mobile | 24 | 26-05-10 14:23 |
Geen 3G met Web n Walk Plus? | forumuser | T-Mobile | 19 | 23-06-09 16:50 |
iPhone 2G met web 'n walk plus | iTommie | T-Mobile | 5 | 21-03-09 17:08 |
|
|