iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering" (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/71609-slecht-ontvangst-moet-3-weken-wachten-op-waarschijnlijke-verbetering.html)

Goudvis12 11-09-10 23:32

Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering"
 
7 september 2010

Ik heb 28 juni 2010 een contract getekend bij T-Mobile met hierbij een iPhone 3GS 32GB wit. De 29e is dit abonnement geheel ingegaan. Dit contract loopt dus t/m 29 juni 2011.

Sinds begin juli ben ik erachter gekomen dat er op het werk erg slecht bereik is. Toen heb ik een paar dekkings-klachten ingediend en heb ik (uiteindelijk) 3 maanden lang 20% korting weten te krijgen. Hierbij wist ik eigenlijk al dat het netwerk ook bij ons thuis erg slecht was. De verbinding is gewoon heel slecht, maar ik dacht: "Misschien is er wel een storing o.i.d.". Nu heb ik dit dus even afgewacht, en nu 2 maanden verder heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Gisteravond heb ik dus ook een mail gestuurd naar T-Mobile met hierbij dat ik er klaar mee was met de volgende opties voor T-Mobile:

* Het ontbinden van het contract met behoud van de iPhone
* Over de resterende contractsperiode een korting van 50%
* Ik sluit een nieuw abonnement af bij KPN en verhaal de kosten op jullie (T-Mobile)

Hier gingen ze niet op in, en weer moet ik allerlei informatie doorsturen. OK. Ik ga hiermee akkoord, voor de aller laatste keer. Heb namelijk de vorige case (op het werk) ook al 3 keer allerlei formulieren ingevuld.

Dit zijn mijn resultaten van de snelheid van T-Mobile i.c.m. een iPhone i-150 abonnement:
http://www.speedtest.net/iphone/55624912.png
http://www.speedtest.net/iphone/55624957.png
http://www.speedtest.net/iphone/55626718.png

Gesprekken zijn erg krakerig en wanneer er wel een keer gebeld kan worden word soms de verbinding automatisch verbroken. Oftewel: ik ben het zat, en wanneer ik er vanaf kan doe ik dit direct!

Wat kan ik nog meer doen?

9 september 2010
Ik heb ondertussen al wat contact gehad met T-Mobile. Hierbij vroegen ze of ik een kruistest had gedaan, het kon zijn dat mijn telefoon / simkaart het niet deed en dan moest ik een nieuwe simkaart aanvragen ala 10 euro.

Uiteraard is er niks defect, en bleef het bereik slecht... BlackBerry Bold 9700, etc etc. Niks doet het.

Tot ik een mail kreeg met hetvolgende:

"U geeft aan dat u een verminderde dekking ervaart op uw postcode. naar verwachting zal de deking op uw postcode in week 40 aanmerkelijk zijn verbeterd."

Uiteraard heb ik meteen geantwoord wat voor raars dit was. Ik moet dus wachten op hun "verbeterde" netwerk terwijl ik nog blijf betalen terwijl ik nauwelijks bereik heb?

Hierop kreeg ik als antwoord dat ze hadden genoteerd dat ik de kruistest had gedaan, en kreeg de volgende reply op mijn mail:
"Voor de termijn dat de uitslag van het onderzoek afgewacht dient te worden, voer ik een tegemoetkoming in van 100% korting op uw maandkosten voor de periode van één maand. U treft deze korting aan op uw eerstvolgende factuur."

Hierbij heb ik uiteraard meteen een mail gestuurd dat er aan de korting geen voorwaarden zatten zodat als hun erachter komen dat het bereik hier echt slecht is, dat ik mag ontbinden. Niet dat ik ineens niet mag ontbinden aangezien ik al korting heb gehad. Waarop ik als antwoord kreeg:
"U vraagt of er voorwaarden aan de korting zijn verbonden. Dit is niet het geval. De korting is inmiddels verwerkt. Deze korting staat los van de uitkomst van het onderzoek en is u uit coulance aangeboden."

Ik heb hun een mail verstuurd met daarin dat ik hun t/m de 40e week geef. Als de verbinding dan nog niet verbeterd was, dat ik het contract ontbonden wil zien, en ik het anders hoger op zoek.

Ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte!

10 september 2010
Heb vandaag weer contact gehad met T-Mobile. Deze meneer genaamd Gerard Bardts o.i.d. ging even overleggen. Deze vertelde mij dat het niet kon, want ik had al veel korting gehad.

En gisteren kreeg ik nog de melding dat de korting geen voorwaarden had.

Ook werd ik gebeld door ene Stijn Havermans. Deze melde mij dat ik echt moest afwachten op het onderzoek dat MINIMAAL twee weken was. Terwijl mij woensdag nog is verteld dat er vrijdag met mij contact opgenomen zou gaan worden. Iniedergeval: de medewerker hoopt dat er een gepaste oplossing komt voor mij.

Fijn. Heel fijn. Iedere medewerker zegt weer wat anders! Daar heb je wat aan. Ik snap ook niet waarom vrienden van mij dan wel zonder allerlei onderzoeken het contract konden laten ontbinden, maar dat ik op allerlei onderzoeken moet gaan wachten. Ik vind het belachelijk, serieus waar.

Belachelijk dat ik het daar maar mee moet doen. Ik moet dus WEER NOG LANGER wachten. Het is van de zotte dat dit kan gebeuren!!

Help! Wat nu..? Ik wil er vanaf, en heb uiteraard geen zin maanden lang op het verbeterde netwerk te wachten. Ik wacht al vanaf eind juni... :mad:!!

chaser2600 11-09-10 23:53

Ontbinden met inleveren van iPhone zullen ze toch niet moeilijk doen?

Goudvis12 11-09-10 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 (Bericht 559183)
Ontbinden met inleveren van iPhone zullen ze toch niet moeilijk doen?

Ja, maar ze willen niet toegeven. En ik moet wachten, wachten en wachten! Word er serieus waar gestoord van. Ik wil weg daar!

chaser2600 12-09-10 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowin (Bericht 559185)
Ja, maar ze willen niet toegeven. En ik moet wachten, wachten en wachten! Word er serieus waar gestoord van. Ik wil weg daar!

Ja. Je wilt weg of je wilt weg. Of wil je een gratis iPhone scoren? ;-)
Lekker inleveren die iPhone en via internet eentje kopen met Vodafone ofzo (hou wel rekening met een datalimiet). Dan ben je er toch mooi vanaf?
Ik zou voor die paar centen niet gaan lopen klooien. Dit is helaas een gevalletje "maar zij zijn groot en ik ben klein" :-P

ButcherJF 12-09-10 08:43

Ik snap je frustratie, maar wil toch even relativeren:
Je wist direct 'eigenlijk al dat het netwerk ook bij ons thuis erg slecht was'.
Je hebt ws. direct ook al de mogelijkheid gekregen te kiezen tussen korting en contractontbinding.
T-Mobile doet altijd eerst onderzoek voordat ze tot dit soort contractontbindingen overgaan (staat ook ergens op de site en/of in de voorwaarden).

Je had dus eigenlijk geen maanden hoeven wachten als je toentertijd voor contractontbinding ipv voor een korting had gekozen. Accepteer dat je in juni die keuze hebt gemaakt op basis van de argumenten en aannames die toen voor jou golden.

Goudvis12 12-09-10 09:14

Hoi,

Het probleem is: er werd beloofd dat het netwerk verbeterd zou gaan worden. Over contractontbing hebben we het niet eens gehad... Dat is het grote probleem.

Ik ga maandag (morgen dus) toch weer bellen. Ben het wachten meer als beu!

@chaser2600
Nee, ik wil best de iPhone inleveren, en dan het hele rotzooitje terug brengen naar de winkel (Belcompany). Vertel: hoe moet ik dit dan aanpakken?? Vertel maar wat ik moet zeggen. Heb al een stuk of 15x gebeld, maar oplossen willen ze niet. Geef me wat tips ;)

Clyn 14-09-10 02:30

Ontbinden
 
Ik heb met 1 telefoontje binnen een paar minuten mijn 2 contracten paticuliere en zakelijke abo's kunnen ontbinden hoor. Mijn vriendin ook!!! Mijn man kreeg een maand korting omdat hij na een maand kon ontbinden.

Goudvis12 14-09-10 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Clyn (Bericht 560578)
Ik heb met 1 telefoontje binnen een paar minuten mijn 2 contracten paticuliere en zakelijke abo's kunnen ontbinden hoor. Mijn vriendin ook!!! Mijn man kreeg een maand korting omdat hij na een maand kon ontbinden.

Helaas is dit niet het geval hier... Drama. Heb meteen naar hun gestuurd dat ik NIET bij ze wilde verlengen, en ze het contract per 29 juni 2011 mogen stopzetten. Dit is de aller aller slechtste provider die ik ooit heb meegemaakt.

Ik gaf hun tot en met 27 september de tijd een oplossing te geven en anders het contract te laten ontbinden. Krijg ik als antwoord: "U geeft aan dat u voor 27 september een oplossing verwacht van uw problemen en dat u anders het contract wilt ontbinden. Zoals mijn collega u ook heeft gemaild kan T-Mobile hier niet mee akkoord gaan. Ik wil u vragen het antwoord af te wachten van de technische dienst. Zij hebben uw klachten in behandeling."

Ik heb het idee dat er helemaal geen verbetering is gepland. Ze houden mij al 2,5 maand aan het lijntje!

Wilff 14-09-10 10:24

Adres voor klachten T-Mobile
 
Hoi,

Ik heb in het verleden ook rare dingen meegemaakt met T-Mobile. Ik wil je helpen. Je kan een mail sturen dat je per direct je contract wil laten ontbinden en kosteloos. Motiveer dat je niet tevreden ben en ook Tros radar gaat inlichten.
bart.weiermars@t-mobile.nl en via maichel.peppels@t-mobile.nl

T-Mobile belooft klanten iets maar kopen als het ware door het verstrekken kortingen schuld af. Je kan via Vodafone ook een i-phone 3gs bestellen en het beriek is vele malen beter.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowin (Bericht 559176)
7 september 2010

Ik heb 28 juni 2010 een contract getekend bij T-Mobile met hierbij een iPhone 3GS 32GB wit. De 29e is dit abonnement geheel ingegaan. Dit contract loopt dus t/m 29 juni 2011.

Sinds begin juli ben ik erachter gekomen dat er op het werk erg slecht bereik is. Toen heb ik een paar dekkings-klachten ingediend en heb ik (uiteindelijk) 3 maanden lang 20% korting weten te krijgen. Hierbij wist ik eigenlijk al dat het netwerk ook bij ons thuis erg slecht was. De verbinding is gewoon heel slecht, maar ik dacht: "Misschien is er wel een storing o.i.d.". Nu heb ik dit dus even afgewacht, en nu 2 maanden verder heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Gisteravond heb ik dus ook een mail gestuurd naar T-Mobile met hierbij dat ik er klaar mee was met de volgende opties voor T-Mobile:

* Het ontbinden van het contract met behoud van de iPhone
* Over de resterende contractsperiode een korting van 50%
* Ik sluit een nieuw abonnement af bij KPN en verhaal de kosten op jullie (T-Mobile)

Hier gingen ze niet op in, en weer moet ik allerlei informatie doorsturen. OK. Ik ga hiermee akkoord, voor de aller laatste keer. Heb namelijk de vorige case (op het werk) ook al 3 keer allerlei formulieren ingevuld.

Dit zijn mijn resultaten van de snelheid van T-Mobile i.c.m. een iPhone i-150 abonnement:
http://www.speedtest.net/iphone/55624912.png
http://www.speedtest.net/iphone/55624957.png
http://www.speedtest.net/iphone/55626718.png

Gesprekken zijn erg krakerig en wanneer er wel een keer gebeld kan worden word soms de verbinding automatisch verbroken. Oftewel: ik ben het zat, en wanneer ik er vanaf kan doe ik dit direct!

Wat kan ik nog meer doen?

9 september 2010
Ik heb ondertussen al wat contact gehad met T-Mobile. Hierbij vroegen ze of ik een kruistest had gedaan, het kon zijn dat mijn telefoon / simkaart het niet deed en dan moest ik een nieuwe simkaart aanvragen ala 10 euro.

Uiteraard is er niks defect, en bleef het bereik slecht... BlackBerry Bold 9700, etc etc. Niks doet het.

Tot ik een mail kreeg met hetvolgende:

"U geeft aan dat u een verminderde dekking ervaart op uw postcode. naar verwachting zal de deking op uw postcode in week 40 aanmerkelijk zijn verbeterd."

Uiteraard heb ik meteen geantwoord wat voor raars dit was. Ik moet dus wachten op hun "verbeterde" netwerk terwijl ik nog blijf betalen terwijl ik nauwelijks bereik heb?

Hierop kreeg ik als antwoord dat ze hadden genoteerd dat ik de kruistest had gedaan, en kreeg de volgende reply op mijn mail:
"Voor de termijn dat de uitslag van het onderzoek afgewacht dient te worden, voer ik een tegemoetkoming in van 100% korting op uw maandkosten voor de periode van één maand. U treft deze korting aan op uw eerstvolgende factuur."

Hierbij heb ik uiteraard meteen een mail gestuurd dat er aan de korting geen voorwaarden zatten zodat als hun erachter komen dat het bereik hier echt slecht is, dat ik mag ontbinden. Niet dat ik ineens niet mag ontbinden aangezien ik al korting heb gehad. Waarop ik als antwoord kreeg:
"U vraagt of er voorwaarden aan de korting zijn verbonden. Dit is niet het geval. De korting is inmiddels verwerkt. Deze korting staat los van de uitkomst van het onderzoek en is u uit coulance aangeboden."

Ik heb hun een mail verstuurd met daarin dat ik hun t/m de 40e week geef. Als de verbinding dan nog niet verbeterd was, dat ik het contract ontbonden wil zien, en ik het anders hoger op zoek.

Ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte!

10 september 2010
Heb vandaag weer contact gehad met T-Mobile. Deze meneer genaamd Gerard Bardts o.i.d. ging even overleggen. Deze vertelde mij dat het niet kon, want ik had al veel korting gehad.

En gisteren kreeg ik nog de melding dat de korting geen voorwaarden had.

Ook werd ik gebeld door ene Stijn Havermans. Deze melde mij dat ik echt moest afwachten op het onderzoek dat MINIMAAL twee weken was. Terwijl mij woensdag nog is verteld dat er vrijdag met mij contact opgenomen zou gaan worden. Iniedergeval: de medewerker hoopt dat er een gepaste oplossing komt voor mij.

Fijn. Heel fijn. Iedere medewerker zegt weer wat anders! Daar heb je wat aan. Ik snap ook niet waarom vrienden van mij dan wel zonder allerlei onderzoeken het contract konden laten ontbinden, maar dat ik op allerlei onderzoeken moet gaan wachten. Ik vind het belachelijk, serieus waar.

Belachelijk dat ik het daar maar mee moet doen. Ik moet dus WEER NOG LANGER wachten. Het is van de zotte dat dit kan gebeuren!!

Help! Wat nu..? Ik wil er vanaf, en heb uiteraard geen zin maanden lang op het verbeterde netwerk te wachten. Ik wacht al vanaf eind juni... :mad:!!


Wilff 14-09-10 10:35

Wijziging opzeggen T-Mobile via onderstaan mailadres
 
:)Er stond een fout in mijn berichte qua mail adres moet zijn bart.weijermars@t-mobile.nl

Wordt er niet geleverd wat je had verwacht of kunnen ze niet voldoen aan hun beloftes direct opzeggen negatieve berichten gaan snel en kosten klanten.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowin (Bericht 559176)
7 september 2010

Ik heb 28 juni 2010 een contract getekend bij T-Mobile met hierbij een iPhone 3GS 32GB wit. De 29e is dit abonnement geheel ingegaan. Dit contract loopt dus t/m 29 juni 2011.

Sinds begin juli ben ik erachter gekomen dat er op het werk erg slecht bereik is. Toen heb ik een paar dekkings-klachten ingediend en heb ik (uiteindelijk) 3 maanden lang 20% korting weten te krijgen. Hierbij wist ik eigenlijk al dat het netwerk ook bij ons thuis erg slecht was. De verbinding is gewoon heel slecht, maar ik dacht: "Misschien is er wel een storing o.i.d.". Nu heb ik dit dus even afgewacht, en nu 2 maanden verder heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Gisteravond heb ik dus ook een mail gestuurd naar T-Mobile met hierbij dat ik er klaar mee was met de volgende opties voor T-Mobile:

* Het ontbinden van het contract met behoud van de iPhone
* Over de resterende contractsperiode een korting van 50%
* Ik sluit een nieuw abonnement af bij KPN en verhaal de kosten op jullie (T-Mobile)

Hier gingen ze niet op in, en weer moet ik allerlei informatie doorsturen. OK. Ik ga hiermee akkoord, voor de aller laatste keer. Heb namelijk de vorige case (op het werk) ook al 3 keer allerlei formulieren ingevuld.

Dit zijn mijn resultaten van de snelheid van T-Mobile i.c.m. een iPhone i-150 abonnement:
http://www.speedtest.net/iphone/55624912.png
http://www.speedtest.net/iphone/55624957.png
http://www.speedtest.net/iphone/55626718.png

Gesprekken zijn erg krakerig en wanneer er wel een keer gebeld kan worden word soms de verbinding automatisch verbroken. Oftewel: ik ben het zat, en wanneer ik er vanaf kan doe ik dit direct!

Wat kan ik nog meer doen?

9 september 2010
Ik heb ondertussen al wat contact gehad met T-Mobile. Hierbij vroegen ze of ik een kruistest had gedaan, het kon zijn dat mijn telefoon / simkaart het niet deed en dan moest ik een nieuwe simkaart aanvragen ala 10 euro.

Uiteraard is er niks defect, en bleef het bereik slecht... BlackBerry Bold 9700, etc etc. Niks doet het.

Tot ik een mail kreeg met hetvolgende:

"U geeft aan dat u een verminderde dekking ervaart op uw postcode. naar verwachting zal de deking op uw postcode in week 40 aanmerkelijk zijn verbeterd."

Uiteraard heb ik meteen geantwoord wat voor raars dit was. Ik moet dus wachten op hun "verbeterde" netwerk terwijl ik nog blijf betalen terwijl ik nauwelijks bereik heb?

Hierop kreeg ik als antwoord dat ze hadden genoteerd dat ik de kruistest had gedaan, en kreeg de volgende reply op mijn mail:
"Voor de termijn dat de uitslag van het onderzoek afgewacht dient te worden, voer ik een tegemoetkoming in van 100% korting op uw maandkosten voor de periode van één maand. U treft deze korting aan op uw eerstvolgende factuur."

Hierbij heb ik uiteraard meteen een mail gestuurd dat er aan de korting geen voorwaarden zatten zodat als hun erachter komen dat het bereik hier echt slecht is, dat ik mag ontbinden. Niet dat ik ineens niet mag ontbinden aangezien ik al korting heb gehad. Waarop ik als antwoord kreeg:
"U vraagt of er voorwaarden aan de korting zijn verbonden. Dit is niet het geval. De korting is inmiddels verwerkt. Deze korting staat los van de uitkomst van het onderzoek en is u uit coulance aangeboden."

Ik heb hun een mail verstuurd met daarin dat ik hun t/m de 40e week geef. Als de verbinding dan nog niet verbeterd was, dat ik het contract ontbonden wil zien, en ik het anders hoger op zoek.

Ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte!

10 september 2010
Heb vandaag weer contact gehad met T-Mobile. Deze meneer genaamd Gerard Bardts o.i.d. ging even overleggen. Deze vertelde mij dat het niet kon, want ik had al veel korting gehad.

En gisteren kreeg ik nog de melding dat de korting geen voorwaarden had.

Ook werd ik gebeld door ene Stijn Havermans. Deze melde mij dat ik echt moest afwachten op het onderzoek dat MINIMAAL twee weken was. Terwijl mij woensdag nog is verteld dat er vrijdag met mij contact opgenomen zou gaan worden. Iniedergeval: de medewerker hoopt dat er een gepaste oplossing komt voor mij.

Fijn. Heel fijn. Iedere medewerker zegt weer wat anders! Daar heb je wat aan. Ik snap ook niet waarom vrienden van mij dan wel zonder allerlei onderzoeken het contract konden laten ontbinden, maar dat ik op allerlei onderzoeken moet gaan wachten. Ik vind het belachelijk, serieus waar.

Belachelijk dat ik het daar maar mee moet doen. Ik moet dus WEER NOG LANGER wachten. Het is van de zotte dat dit kan gebeuren!!

Help! Wat nu..? Ik wil er vanaf, en heb uiteraard geen zin maanden lang op het verbeterde netwerk te wachten. Ik wacht al vanaf eind juni... :mad:!!


pentagram 14-09-10 10:35

PC 2909 LE slechte dekking 3G
 
Ook ik ben langzaamaan ERG BOOS aan het worden op T-Mobile.
Ik heb sinds 31-08-2010 al 4 keer met het nummer 1200 gebeld om te klagen dat er op mijn wekr geen goede dekking is vwb 3G. Elke keer krijg ik de algemene voorwaarden naar mijn hoofd geslingerd: T-Mobile garandeerd de dekking op uw huisadres. Wat is dat voor een voorwaarde? Koop ik daarom een MOBIEL abonnement en een MOBIELE telefoon? Om thuis te gaan zitten? Gewoonweg ONGELOOFLIJK!!!!
Ze doen helemaal niets. Ze nemen de klacht niet eens in behandeling. Ze zouden daar de middelen niet voor hebben of zo.
Zijn er mensen met gelijke klachten en is er een adres waar ik schriftelijk of per email mijn verhaal kwijt kan en evt een oplossing kan vragen?
Ik laat me graag adviseren, wat ik zal en moet hier een oplossing voor krijgen.

Wilff 14-09-10 10:43

Mail de directeur van T-Mobile
 
Hoi,

Ik heb in het verleden ook rare dingen meegemaakt met T-Mobile. Ik wil je helpen. Je kan een mail sturen dat je per direct je contract wil laten ontbinden en kosteloos. Motiveer dat je niet tevreden ben en ook Tros radar gaat inlichten.
bart.weijermars@t-mobile.nl en via maichel.peppels@t-mobile.nl

T-Mobile belooft klanten iets maar kopen als het ware door het verstrekken kortingen schuld af. Je kan via Vodafone ook een i-phone 3gs bestellen en het bereik is vele malen beter.

Goudvis12 14-09-10 10:53

hartelijk dank! Gestuurd!

pentagram 14-09-10 11:20

Ik heb net email verstuurd met een redelijk verzoek.
Zal mijn collega's hier ook adviseren om hetzelfde te doen.
Dank!

Goudvis12 14-09-10 11:30

Ik heb ze gevraagd te ontbinden. Heel redelijk van mijn kant, want ik word al 2,5 maand aan het lijntje gehouden =s!

Clyn 14-09-10 11:52

Ik heb dus dit gezeur met Vodafone. Zij komen steeds met hun onzin en het lijkt alsof T mobile hun werkwijze nu overneemt. Wat wat jullie hieromschrijven heb ik met Vodafone. Dan wordt ik gebeld doorbedrijven zoals KPN die vragen naar de heer Ngyugen. Ja dat dien ze overdags als ik op mijn werk zit aan de andere kant can Nederland. Ik weet zeker dat zij dat zijn omdat ik na het zogenaamde onderzoek nooit meer ben gebeld. Ik heb mij er bij neergelegd. Ik kan die frustratie gewoon niet meer handelen. Ik heb mijn ABO bij t mobile ontbonden en een ABO bij Vodafone afgesloten. Het hele verhaal verteld en de garantie gehad dat ik wel dekking zou hebben bij Vodafone. Nou het bereik was nog slechter en er wordt natuurlijk gerefereerd aan de twee telefoontjesnaar mr Ngyugen

Wilff 14-09-10 12:24

Verduidelijking
 
Je had een abonnement bij T-Mobile nu bij Vodafone en je wordt gebeld door de KPN Nyghen ?
De dekking van Vodafone is zeer goed al kan er hier en daar wat aan schorten. Heb je serieuze klacht dan wil ik graag je postcode en woonplaats en zal deze doorzetten naar de netwerkbeheerder van Vodafone. Laat je mail adres achter zodat ik je een wanneer ik bericht een terugkoppeling kan geven.

Goudvis12 14-09-10 17:53

Was ik vergeten mijn telefoonnummer erbij te zetten... DOM. Nu moet ik weer een dag wachten... Hopelijk krijg ik morgen een antwoord, anders stuur ik gewoon WEER een mail!

Bariton 14-09-10 18:58

Ik heb sinds gisteren een iPhone 4 kom ik er vandaag achter dat ik geen 3G netwerk kan ontvangen in mijn woning ... Ik heb slechts verbinding met het standaard GSM web, aangegeven met een ''O''. Mijn contractverlenging gaat pas in december in, heb early renewal gedaan. Kan zonder mijn eigen Wi-Fi niet internetten op mijn iPhone, maar ik betaal daar straks wel geld voor. Moet ik nu al gaan klagen of wachten tot mijn nieuwe abonnement ingaat?

Goudvis12 14-09-10 19:33

Direct een klacht indienen! Anders zeggen ze weer: "Dat moest u eerder melden"! Heb al ervaring =s... helaas!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.