//

WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel)

WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Okeej, even heel domme modus, nog niet gezien ff zo snel, werkt dit met een oude 2G die AT&T Engeland van oorsprong is?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 17-01-11, 18:36
Gem1e Gem1e is offline
• iOS 14.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 29
Standaard

Okeej, even heel domme modus, nog niet gezien ff zo snel, werkt dit met een oude 2G die AT&T Engeland van oorsprong is?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 17-01-11, 18:41
deromijntjes deromijntjes is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Gorinchem
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar deromijntjes
Standaard

Vergeten te melden: Bedankt Gsmcity voor het opstarten van dit weetje!! Het was anders ongemerkt gebleven voor ons allen!

Bedankt voor het plaatsen dus Gsmcity!
  #143  
Oud 17-01-11, 19:00
LeNick LeNick is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Hmm, ik heb dus een jailbreak (Cydia) + unlock via de jailbreak maar nu weet ik niet of ik ultrasnow ook had maar op verbergen had staan oid.. Hoe krijg ik nu m'n unlock eraf? Wil hem graag via iTunes simlockvrij
  #144  
Oud 17-01-11, 19:03
Johntorie Johntorie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Zaandam
Berichten: 3
Standaard

Ik kwam er eigenlijk perongeluk achter nadat ik mn iphone moest herstellen na een mislukte jailbreak poging Ik steek mn Telfort kaar erin, omdat hij om een sim vroeg om te activeren en hij deed het! Dus ik wilde dit meteen met jullie delen, maar het is al geen nieuws meer zie ik

P.S. heb een 3GS met ios 4.2.1 gekocht via marktplaats en had 2 maanden te gaan voor hij gratis geunlocked kon worden via t-mobile.

Laatst gewijzigd door Johntorie; 17-01-11 om 19:07.
  #145  
Oud 17-01-11, 19:07
gsmcity gsmcity is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeNick Bekijk bericht
Hmm, ik heb dus een jailbreak (Cydia) + unlock via de jailbreak maar nu weet ik niet of ik ultrasnow ook had maar op verbergen had staan oid.. Hoe krijg ik nu m'n unlock eraf? Wil hem graag via iTunes simlockvrij
Je kan via cydia terugvinden wat je allemaal geinstalleerd hebt. Ik zou zelf ultrasnow eerst verwijderen. Volg gewoon de instructies die in de eerste post staat.

Succes
  #146  
Oud 17-01-11, 19:08
radjinder's schermafbeelding
radjinder radjinder is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 8
Standaard

Hallo Allemaal,

Bij mij is het gelukt in minder dan 5 min. ik heb eerst geprobeert zoals in het artikel staat dit lukte niet heb toen mijn ultrasnow eraf gehaald (gokje) reboot gedaan van Iphone en toen aangesloten aan Itunes die al draaide vervolgens kreeg ik de melding in Itunes gefeliciteerd uw Iphone is simlock vrij. hoefde geen update te doen. en JB werkt ook nog gewoon.

ik heb een 3GS met IOS 4.0.1 en baseband 05.13.04 met JB en unlock van ultra snow.
met vodafone kaart.
  #147  
Oud 17-01-11, 19:14
LeNick LeNick is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsmcity Bekijk bericht
Je kan via cydia terugvinden wat je allemaal geinstalleerd hebt. Ik zou zelf ultrasnow eerst verwijderen. Volg gewoon de instructies die in de eerste post staat.

Succes
Dank. Ik zie dat ik het geinstalleerd had. Ga het zo verwijderen en proberen. De reden dat ik een beetje bang ben om te proberen is dat ik afhankelijk ben van m'n unlock en geen T-Mobile klant dus als het fout zou gaan...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radjinder Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

Bij mij is het gelukt in minder dan 5 min. ik heb eerst geprobeert zoals in het artikel staat dit lukte niet heb toen mijn ultrasnow eraf gehaald (gokje) reboot gedaan van Iphone en toen aangesloten aan Itunes die al draaide vervolgens kreeg ik de melding in Itunes gefeliciteerd uw Iphone is simlock vrij. hoefde geen update te doen. en JB werkt ook nog gewoon.

ik heb een 3GS met IOS 4.0.1 en baseband 05.13.04 met JB en unlock van ultra snow.
met vodafone kaart.
Nice, niks van herstellen gedaan?
  #148  
Oud 17-01-11, 19:39
Sandur Sandur is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

Hoi iedereen,

Ik had mijn iPhone gejailbreakt en geunlockt maar na het lezen van dit bericht heb ik alles eraf gehaald en dit geprobeerd. Ik heb een iPhone 3G met firmware 4.1 . Alleen ik krijg zo'n Emergency call scherm en verder niks, ook na een halfuur opnieuw erin doen krijg ik geen melding. Waarschijnlijk zal ik eerst m'n IMEI moeten doorgeven aan Tmobile alleen daar kan ik nu niet achter komen omdat ik niet in de iPhone zelf kan.

Wie zou mij hiermee kunnen helpen?
  #149  
Oud 17-01-11, 19:40
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

Bij mij werkt het niet.
Heb eerst ultrasnow verwijderd, vodafone simkaart geplaatst endaarna de iphone gereboot.
Hierna aan itunes gehangen en dan krijg ik
'De SIM kaart in deze iphone wordt niet ondersteund'.

Telefoon is jailbroken op 4.0.1 op baseband 05.13.04.
Kan het te maken hebben dat ik het nu 19:30 is en de servers/t-mobile gesloten???
  #150  
Oud 17-01-11, 19:41
~boi ~boi is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: A'dam
Berichten: 68
Standaard

Mijn telfort kaartje lijkt toch écht wel een stukje groter dan m'n t-mobile.
Ook, en vooral, ook het metalen gedeelte... denken jullie dat ik deze toch naar micro-sim kan knippen?

Het metalen gedeelte is respectievelijk voor de
T-Mobile: 11x8mm
Telfort: 13,5x8mm


Laatst gewijzigd door ~boi; 17-01-11 om 19:45.
  #151  
Oud 17-01-11, 19:45
john50 john50 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

goedenavond,

in bzit van ip 4, één keer hersteld, niet gelukt. Een kaartje van Vadafone nu drie keer geprobeert maar het lukt niet en ohja één keer op een Windos machine en een paar keer op mijn macbook lukt ook niet vreemd
  #152  
Oud 17-01-11, 20:00
Amien Amien is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 88
Standaard

lol .. moet ik nog steeds de sim switchen .. navigon werkt niet meer.
__________________
[h2]blacksn0wed RC3[/h2]
  #153  
Oud 17-01-11, 20:10
john50 john50 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

net gebeld met Tmobile en zij gaan de telefoon ontlocken, dus ook mijn tel een half uurtje uitzetten en vevolgens een kaartje van een andere provider er in doen dan moet het wel lukken. ben benieuwd
  #154  
Oud 17-01-11, 20:14
mrtn83 mrtn83 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoe simpel kan sim-lock vrij maken zijn ! Gelukt!
  #155  
Oud 17-01-11, 20:15
RDE001 RDE001 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 3
Standaard

Zojuist heb ik de procedure gevolgd met mij 3GS 16GB, ik krijg in I-Tunes meteen de melding dat deze simkaart niet word ondersteund. Ik heb hem toch meer dan een half uur aan I-Tunes laten hangen en daarna eruit gehaald en weer opnieuw op de computer aangesloten, hij gaat er nu dus voor het 2e halfuur inhangen. Kan iemand mij helpen, ik heb de IPhone 2e hands aangeschaft en eerst werkte deze wel met Cydia maar dat heb wil ik niet. T-Mobile gebeld en daar willen ze me een T-Mobile simkaart laten aanschaffen voor 120 euro alvorens de simlock te verwijderen. Ik ben dus niet de 1e contractant zeggen ze aldaar. Rob
  #156  
Oud 17-01-11, 20:16
~boi ~boi is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: A'dam
Berichten: 68
Standaard

hadden jullie ook een blank scherm bij het aansluiten van je iPhone met iTunes?

  #157  
Oud 17-01-11, 20:27
RDE001 RDE001 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 3
Standaard Blank scherm

Ja gedurende 2 seconden en nu krijg ik de melding dat deze simkaart niet word ondersteund !
  #158  
Oud 17-01-11, 20:33
gsmcity gsmcity is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ~boi Bekijk bericht
Mijn telfort kaartje lijkt toch écht wel een stukje groter dan m'n t-mobile.
Ook, en vooral, ook het metalen gedeelte... denken jullie dat ik deze toch naar micro-sim kan knippen?

Het metalen gedeelte is respectievelijk voor de
T-Mobile: 11x8mm
Telfort: 13,5x8mm

Deze kan je ckr knippen. Als je het liever niet zelf doet. Ga dan naar een telecomwinkel bij je in de buurt. Die hebben vast een simcutter en zullen hem vast gratis voor je knippen.
  #159  
Oud 17-01-11, 20:38
zenga13 zenga13 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 28
Standaard

Als je de melding krijgt dat je simkaart niet wordt ondersteund moet je ff 1200 bellen. Bij de klantenservice kunnen ze dan de procedure in gang gaan zetten. Je moet dan ff je imei doorgeven en vervolgens krijg je een mail met de stappen die je zelf moet uitvoeren.

Heb dit ook gedaan nadat ik steeds de melding kreeg dat de simkaart niet ondersteund werd. Na het belletje weer aan Itunes gehangen en toen deed hij het wel en Iphone 4 is nu unlocked...
  #160  
Oud 17-01-11, 20:42
gsmcity gsmcity is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsmcity Bekijk bericht
Deze kan je ckr knippen. Als je het liever niet zelf doet. Ga dan naar een telecomwinkel bij je in de buurt. Die hebben vast een simcutter en zullen hem vast gratis voor je knippen.

Deze heb ik overigens zelf geknipt. Kan je misschien goed als referentie gebruiken.

foto.jpg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Officieel simlockvrij jailbreaken SamD Unlock 3 19-02-11 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.