MMS versturen met iPhone discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kun je een Mms bericht sturen met een Iphone ? Dus ik wil gewoon een sms versturen met een foto. Het icoontje met het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS versturen met iPhone
Hoe kun je een Mms bericht sturen met een Iphone ? Dus ik wil gewoon een sms versturen met een foto. Het icoontje met het fototoestel naast het vak waar je bij het versturen van een sms je tekst moet typen, blijft grijs en kan daar niet op drukken. Ik dacht dat je dit moest aantikken om een foto toe te voegen. Heeft het te maken met de instellingen ? Ik heb proximus als provider.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je alle gegevens ingevuld?
APN: event.proximus.be gebruikersnaam; mms wachtwoord; mms MMSC; http://mmsc.proximus.be/mms Mms-proxy; 010.055.014.075 De andere 2 zaken eronder gewoon openlaten. |
|
||||
|
||||
bij instellingen - berichten staat MMS-berichten toch aan?
|
|
||||
|
||||
Als het icoontje naast het tekstvak grijs blijft dan is MMS niet ingeschakeld.
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigs bedankt voor de snelle respons. |
|
||||
|
||||
Je bent op de juiste plek. Heb je de gegevens ook al ingevuld zoals Colliehome aangeeft?
|
|
|||
|
|||
bedankt allemaal. heb het ondertussen gevonden.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
natuurlijk mobiele data niet ingeschakeld. Dom van me. nogmaals bedankt.
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Bellen en internet: Proximus
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal
Ik heb al alle mogelijke instellingen geprobeerd maar niks werkt er. Weet er iemand raad hoe ik dit moet oplossen. Bij proximus kan men mij niet helpen. Iemand nog ervaring met het probleem van MMS bij Proximus? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
geen foto versturen
Wanneer ik een foto(s) wil versturen via mms krijf ik een uitroepteken (rood) naast het bericht en foto? kan het dus niet versturen, wel de tekst, maar de foto niet. Wie kan mij helpen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem, rood uitroepingsteken
zelfde probleem hierzo. Ik zit ook bij proximus, alles is ingevuld, mobiele data staat aan.
hier zijn de gegevens die ik heb ingevuld:
Spoiler
|
|
|||
|
|||
Ik heb bij MMSC het volgende staan: mmsc.proximus.be/mms
en bij Mms-proxy:10.55.14.75:8080 En ik heb geen problemen met mms verzenden. |
|
|||
|
|||
Heb er ook altijd al miserie mee gehad maar what the hell? Dit nog gebruiken is gieren in feite; 1)het kost geld en voor wat? Om een fotoke door te sturen?
Ik doe dit gratis via email of gewoon via imessage of whatsapp/viber apps. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's via mms versturen! | Rob. | KPN | 5 | 17-11-10 21:58 |
Windows: fotos versturen via mms | martton | iTunes | 1 | 27-06-10 02:55 |
mms versturen/ontvangen met proximus | GasGasR6 | Archief | 1 | 29-11-09 18:09 |
Eindelijk MMS ontvangen en versturen | S.A.F | Archief | 4 | 18-03-08 10:26 |
MMS Ontvangen/Versturen | markmx | Overige providers Nederland | 65 | 07-03-08 14:24 |
|
|