Tablet met abonnement discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Weet er iemand als je in België een tablet met abonnement kan krijgen? Koppelverkoop hebben we niet helemaal maar ik zoek dus een provider ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Tablet met abonnement
Hoi,
Weet er iemand als je in België een tablet met abonnement kan krijgen? Koppelverkoop hebben we niet helemaal maar ik zoek dus een provider waar je tegen een 'zacht' prijsje een tablet kan krijgen met een mobiel abonnement erbij. bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien is het een eenvoudige optie om eens net over de grens in Nederland een winkel te bezoeken? Maastricht eventueel? In dit geval heb je in ieder geval een ruim assortiment en goed klantenadvies. Succes in ieder geval! |
|
||||
|
||||
Heb je geen adres in Nederland nodig om een abonnement te nemen? Ik dacht dat het niet ging als je van België was. Kan ondertussen veranderd zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Los toestel met abonnement duurder dan een abonnement met toestel? | Ba5man | iPhone algemeen | 4 | 11-01-12 20:02 |
|
|