iPhone 4S naar iPhone 5S discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Ik ga binnen een paar dagen overschakelen naar een iPhone 5S, ik moet dan ook mijn micro sim naar een nano sim veranderen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S naar iPhone 5S
Hey iedereen,
Ik ga binnen een paar dagen overschakelen naar een iPhone 5S, ik moet dan ook mijn micro sim naar een nano sim veranderen. Moet ik daarvoor naar Belgacom bellen of kan ik gewoon eens binnenspringen in een Belgacom Center en daar direct mijn nano sim meenemen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon winkel binnen. Dat wordt direct gefixt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Photostream vanaf pc WEL naar iphone NIET naar ipad ? | masutrix | iPad algemeen | 3 | 26-12-12 13:37 |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|