TV Vlaanderen en internet discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een (TV-)abonnement bij TV Vlaanderen. Zou nu willen uitbreiden naar TV Vlaanderen All in One (dus TV, internet en bellen). Voor internet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TV Vlaanderen en internet
Hallo,
Ik heb een (TV-)abonnement bij TV Vlaanderen. Zou nu willen uitbreiden naar TV Vlaanderen All in One (dus TV, internet en bellen). Voor internet en bellen wordt Proximus/kabel gebruikt. Mijn vraag : heeft iemand ervaring hiermee ? Of ervaring met internet en Proximus ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Normaal kan je dat wel testen via hunne site. Ik heb proximus; de eerste 3 weken had ik een zeer lage snelheid van rond de 20-27mpbs download. In de ong 4de week had ik ong 57-63 mbps download. Het internet heeft voor zover ik weet nu 1 keer voor ong 20min platgelegen en ik heb proximus nu ong een 4 tal maand dus valt nog al bij al goed mee. De tv was 1 keertje weggevallen voor ong 2-5minuten. Tis ook niet perfect ze maarja, met telenet gebeurt dit ook. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel Internetsites in Vlaanderen | mdotsites | iPhone Apps | 7 | 10-04-11 10:19 |
|
|