//

Mobiel internet bij Proximus

Mobiel internet bij Proximus discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heeft Proximus het mogelijk gemaakt om gebruikt te maken van mobiel internet. Met andere woorden, ik moet dus niet verbonden zijn met wifi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-07-09, 15:27
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Standaard Mobiel internet bij Proximus

Sinds kort heeft Proximus het mogelijk gemaakt om gebruikt te maken van mobiel internet. Met andere woorden, ik moet dus niet verbonden zijn met Wi-Fi ofzo.. Ik gebruik Pay & Go kaarten en heb nu gemerkt dat als ik een spelletje speel ik automotisch wordt verbonden met het mobiel netwerk en dus ook betaal.. Weet er iemand wat ik kan/moet doen om ervoor te zorgen dat ik kan spelen zonder te betalen?
Iphone op vliegtuigmodus zetten??

Hopelijk kan iemand mij helpen want ik vertrek een maand naar het buitenland en zou toch graag mijn apps verder willen gebruiken!

alvast bedankt
CC
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-09, 23:48
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Gewoon naar instellingen- algemeen- netwerk instellingen- mobiel datanetwerk- dan apn wissen.
Dan kan je het internet niet meer gebruiken
bij mijn pay and go kaart lukte dit
  #3  
Oud 02-07-09, 00:49
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Standaard

Thx voor de tip ;-) Hopelijk werkt het nu!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile MJJ Odido (T-Mobile) 13 01-06-12 11:28
België: [Proximus] Mobiel data netwerk probleem gellinckske Overige providers België 3 16-03-11 16:13
Mobiel Internet: extra kosten bij abonnement? played Odido (T-Mobile) 4 23-02-10 17:42
Ervaringen Mobiel Internet bij verschillende providers thewong Overige providers Nederland 1 22-07-09 12:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.