Mobiel internet bij Proximus discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heeft Proximus het mogelijk gemaakt om gebruikt te maken van mobiel internet. Met andere woorden, ik moet dus niet verbonden zijn met wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiel internet bij Proximus
Sinds kort heeft Proximus het mogelijk gemaakt om gebruikt te maken van mobiel internet. Met andere woorden, ik moet dus niet verbonden zijn met Wi-Fi ofzo.. Ik gebruik Pay & Go kaarten en heb nu gemerkt dat als ik een spelletje speel ik automotisch wordt verbonden met het mobiel netwerk en dus ook betaal.. Weet er iemand wat ik kan/moet doen om ervoor te zorgen dat ik kan spelen zonder te betalen?
Iphone op vliegtuigmodus zetten?? Hopelijk kan iemand mij helpen want ik vertrek een maand naar het buitenland en zou toch graag mijn apps verder willen gebruiken! alvast bedankt CC |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon naar instellingen- algemeen- netwerk instellingen- mobiel datanetwerk- dan apn wissen.
Dan kan je het internet niet meer gebruiken bij mijn pay and go kaart lukte dit |
|
|||
|
|||
Thx voor de tip ;-) Hopelijk werkt het nu!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile | MJJ | Odido (T-Mobile) | 13 | 01-06-12 12:28 |
België: [Proximus] Mobiel data netwerk probleem | gellinckske | Overige providers België | 3 | 16-03-11 17:13 |
Mobiel Internet: extra kosten bij abonnement? | played | Odido (T-Mobile) | 4 | 23-02-10 18:42 |
Ervaringen Mobiel Internet bij verschillende providers | thewong | Overige providers Nederland | 1 | 22-07-09 13:19 |
|
|