Proximus en pushemail op exchange discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor het werk gebruiken wij exchange email met outlook op pc en ik zou deze graag laten pushen naar mijn iphone. Moet ik hiervoor een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Proximus en pushemail op exchange
Voor het werk gebruiken wij exchange email met outlook op pc en ik zou deze graag laten pushen naar mijn iphone. Moet ik hiervoor een extra abo nemen bij proximus of niet?
Alvast bedankt. PS Als ik mijn iphone thuis met een kabel aansluit op mijn macbook worden dan de contacten (in adresboek), afspraken (in ical) en de emails (in mail) naar daar gesynct of lukt dit niet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je altijd direct je mails op je iPhone wilt kan dat via 3G maar daar ga je dan ook voor betalen.
Je kan wel alleen je mails ophalen met Wi-Fi, maar synce vanaf je pc lukt niet |
Labels |
exchange, iphone3g, proximus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: proximus | keviiin | Overige providers België | 9 | 10-03-11 20:59 |
België: Proximus 3g | memphis | Overige providers België | 5 | 01-10-10 09:59 |
België: Proximus | Mr. Stevens | Overige providers België | 29 | 30-01-10 20:21 |
Exchange email op iphone zonder exchange server | iNiels | iPhone algemeen | 0 | 12-02-09 11:26 |
Pushemail: exchange of mobileme? | frutos | iPhone algemeen | 4 | 01-08-08 21:18 |
|
|