proximus MTV generation 20 discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die ik ken heeft het volgende probleem; proximus MTV generation 20 Ik ben overlaatst overgestapt van mobistar naar proximus met een abonnement van MTV ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
proximus MTV generation 20
Iemand die ik ken heeft het volgende probleem; proximus MTV generation 20
Ik ben overlaatst overgestapt van mobistar naar proximus met een abonnement van MTV generation 20. Ik zit momenteel in het buitenland en hier heb ik plots geen bereik meer en mijn gsm wil niet verbinden met geen enkele aanbieder, weet iemand wat het probleem hier is en hoe ik dit eventueel kan oplossen? ps; die persoon heeft een iphone. Update; deze heeft ondertussen een test gedaan; anderen hun simkaartje werken in z'n iphone, zijn simkaartje werkt ook niet in de anderen hun gsm. simkaart dan kapot ofzo dan? Laatst gewijzigd door apotheosis; 30-07-10 om 18:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
foutje in sim-kaart zou ik zeggen... gewoon een nieuwe halen als hij terug is. en misschien tijdelijk eentje van het desbetreffende buitenland gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Neen, Je kan naar 6000 bellen en vragen de 'light barring' te verwijderen. Hierna mag je het toestel uit en aan zetten. Vanaf dan kan je perfect in het buitenland met het toestel werken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MTV Mobile | Blurk | KPN | 0 | 20-12-10 14:01 |
België: surf op gsm met generation | CharlieCharlo | Overige providers België | 7 | 17-12-10 01:58 |
Iphone 4 + MTV Mobile;50% abo-korting? | Sneezle | KPN | 8 | 11-11-10 18:24 |
België: MTV Generation promo? | joppe | Overige providers België | 4 | 20-06-09 20:49 |
België: MTV Generation Abbo | thomazzz | Overige providers België | 10 | 17-06-09 02:10 |
|
|