netwerk problemen base als 3g aanstaat discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) heb nu al een maand of 6 mobile vikings. de laaste 2 maanden krijg ik steeds de melding dat mijn netwerk wegvalt. zowel internet als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
netwerk problemen base als 3g aanstaat
heb nu al een maand of 6 mobile vikings.
de laaste 2 maanden krijg ik steeds de melding dat mijn netwerk wegvalt. zowel internet als telefoon. ik ben soms niet bereikbaar terwijl mijn iphone gewoon aanstaat een vriend van mij die bij base zit had dit ook. (ook iphone 4) de helpdesk van base zei dat er problemen waren met 3g en idd als ik 3g uitzet krijg ik geen melding meer maar het is toch niet normaal dat ik 3g niet gewoon kan laten aanstaan? nog iemand dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Base is druk bezig het netwerk om te bouwen naar 3G, daardoor komen er nieuwe zenders bij die nog niet helmaal online zijn, maar jou iPhone schakelt al wel om naar die zender, is een tijdelijk probleem, MV werkt via Base!!!
|
|||
|
|||
iphone5 probleem met 3g netwerk van base
juist de zelfde hier, wacht ik op oplossing van base
hoop te snel |
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde probleem
|
|
||||
|
||||
Ben nu ook sinds 3 maand bij MV en heb dit nog niet gehad. wel verzwakt het belsigniaal tijdens 3G gebruik,maar was toch steeds bereikbaar en ik kon nog bellen ook.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone + base netwerk + bankapp ?? | Istieven | iPhone algemeen | 0 | 21-09-11 16:14 |
Iphone4: geen telefoon als 3G aanstaat | Fred | iPhone algemeen | 0 | 29-09-10 10:47 |
Base netwerk probleem | zmulk | Archief | 1 | 24-11-09 19:47 |
T-Mobile of Vodafone als netwerk | vuurvreter | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-11-09 18:37 |
België: (BASE) EDGE problemen? | kdhoe | Overige providers België | 1 | 21-07-09 21:10 |
|
|