Iphone + base netwerk + bankapp ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Alvorens men excuses als dit topic niet helemaal juist staat. Ik heb de volgende vraag : Ik heb een iphone 4 + sinds 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone + base netwerk + bankapp ??
Beste,
Alvorens men excuses als dit topic niet helemaal juist staat. Ik heb de volgende vraag : Ik heb een iphone 4 + sinds 2 dagen het Base netwerk. Tot voor kort had ik Mobistar en werkte mijn apps van Dexia en Fortis perfect. Nu krijg ik geen sms meer met de toegangscodes. Volgens Base ligt het niet bij hen. Dus maar eens men licht opgestoken bij Fortis. Deze zeggen dat er nog al klachten waren, maar dat deze na verloop van tijd plots opgelost waren. Bij Base zeggen ze na 5 keer bellen dat ze dit niet ondersteunen. Lijkt me vreemd. Heb al gehoord dat er mensen waren met dezelfde combinatie waar het wel werkt Iemand ervaringen ? Volgens mij ligt het probleem dat ik geen sms'en kan ontvangen van verkorte nummers, maar volgens Base staat dit open. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
België: BASE verkoopt iPhone 4 - 16GB @ €599 | belgiumiphone | Overige providers België | 3 | 06-01-11 22:47 |
België: Ervaringen Base/jim mobile en Iphone | mike77 | Overige providers België | 0 | 25-11-10 17:18 |
België: Iphone base jimmobile mobiel internet | joppiejo | Overige providers België | 0 | 25-10-10 20:50 |
Base netwerk probleem | zmulk | Archief | 1 | 24-11-09 19:47 |
|
|