Mobiel internet iPhone 2G discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, sinds gisteren heeft een vriend van mij Mobile Vikings geactiveerd. Hij gebruikt echter nog de iPhone 2G. Nadat alle instellingen (APN web.be, user/pass: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiel internet iPhone 2G
Hey iedereen,
sinds gisteren heeft een vriend van mij Mobile Vikings geactiveerd. Hij gebruikt echter nog de iPhone 2G. Nadat alle instellingen (APN web.be, user/pass: web) zijn ingegeven, geeft Safari de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Ik heb reeds een herstel gedaan naar 3.1.3 en zelfs de IPCC file geplaatst, maar zonder succes. Heeft er iemand een idee hoe ik dit probleem kan wegwerken ? Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze gaan u daar beter en sneller kunnen helpen denk ik, de mannen van mv zitten er zelf iedere dag. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verschil mobiel internet & blackberry internet | indodragon | iPhone algemeen | 1 | 24-09-11 18:01 |
België: Iphone base jimmobile mobiel internet | joppiejo | Overige providers België | 0 | 25-10-10 20:50 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
Verschil mobiel internet iPhone | R0elr | Odido (T-Mobile) | 0 | 20-07-10 18:48 |
|
|