iPhone 5 herkent nano sim van Mobile Vikings niet discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds enkele weken een iphone 5 zwart 16 Gb en zit bij mobile vikings ik heb nu al 2 maal een nano ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 herkent nano sim van Mobile Vikings niet
Hallo,
Ik heb sinds enkele weken een iphone 5 zwart 16 Gb en zit bij mobile vikings ik heb nu al 2 maal een nano sim daar bestelt maar mijn iphone kan deze niet lezen hij vraagt niet eens om een pincode er komt gewoon staan geen simkaart. Heeft iemand dit probleem misschien zelf al voorgehad en misschien een idee om het te verhelpen? Mvg, Freco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is een raar probleem. Simkaarten van andere providers worden wel gelezen?
|
|
|||
|
|||
Een simkaart van mobistar werd wel gelezen van andere weet ik het niet ik ga morgen naar een nonkel van mij hij heeft ook een iphone 5 en dan eens kijken of mijn iphone die wel leest.
Misschien relevant de iphone is gekocht in een mobistar winkel. |
|
|||
|
|||
Heeft dit geen connecties met een eventuele simlock?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien omdat hij in een Mobistar winkel gekocht is niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, dan heb ik niets gezegd.
|
|
|||
|
|||
Heb mijn kaart in een andere iphone kunnen testen daar deed hij het wel dus het ligt aan de iphone ik ga hem deze week binnen doen hopelijk kan ik hem dan binnenkort eindelijk gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhone 5 van mijn vrouw, ook van Mobistar, is in ieder geval SIM-lockvrij. En ook mijn "oude" iPhone 4S, eveneens van Mobistar. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn simkaart eindelijk met een andere iphone kunnen testen daar werkte hij wel in het ligt dus aan de gsm hij is nu opgestuurd hopelijk werkt alles prima als ik hem terug krijg.
Allemaal bedankt voor de reacties. |
|
|||
|
|||
Hoe is dit nu opgelost? Want ik zit met het zelfde probleem als jou.. ik geraak niet door de activatie van de Iphone, want als ik de simkaart er in steek zegt hij gewoon dat er geen in zit, maar ik heb er wel 1 nodig om mijn iphone te activeren...
alle tips zijn welkom Laatst gewijzigd door oliebol; 30-01-13 om 23:28. |
|
|||
|
|||
Binnen brengen in de winkel ze sturen hem op en dan krijg je een nieuwe de 2de die ik ontvangde werkte wel enkel het geluid deed het niet dus weer laten opsturen en eindelijk 3 maanden ofzo na de aankoop heb ik eindelijk een werkende iphone 5 haha
|
|
|||
|
|||
Aan mobilevikings een nieuw kaartje vragen?
|
|
|||
|
|||
Net ook een nanosim bij mobile vikings besteld want de Iphone 5 ligt hier ook te wachten op activatie.
Hoop wel dat de kaart herkend wordt... |
|
|||
|
|||
Hallo, ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb een Iphone 5 en als ik mijn nanosimkaart van Mobile Vikings erin steek, zegt hij "geen simkaart geïnstalleerd". Wanneer ik een nanosimkaart van Telenet van mijn vriend erin steek werkt deze wel. Wanneer ik mijn nanosimkaart in deze van mijn vriend steek werkt de MV-nanosimkaart ook. Het is alsof mijn toestel gelocked is voor Mobile Vikings. Bij Mobile Vikings sturen ze mij naar Apple, bij Apple sturen ze mij naar MV en zeggen ze dat dit geen ondersteunende provider is. Ik krijg ook nooit een vermelding "simlocked", hij ziet gewoon de kaart niet. Ik heb de kaart al 2x laten vervangen bij MV. Ik vrees dat ik zal moeten overstappen naar Telenet of Mobistar. Wie kan er mij helpen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
Windows: iTunes herkent iPod nano niet meer na gebruik iPhone | Dopster | iTunes | 15 | 21-08-08 19:39 |
iPhone herkent T-mobile-sim niet onder de stealth | Mouettes | Unlock [archief] | 13 | 04-01-08 13:35 |
|
|