iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Mobile Vikings (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f113/mobile-vikings/)
-   -   Mobilevikings.com (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f113/mobile-vikings/30229-mobilevikings-com.html)

Wim_ 02-02-11 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx (Bericht 636147)
Kan je even linken waar? Ik zie het precies over het hoofd...

+1 ...zie het niet tussen de 'veelgestelde vragen'...

pwain 06-02-11 08:36

De truc voor de melding van 'Doorschakelen actief' kwijt te geraken is om te bellen naar:
##004#

MAAR er is hier 1 groot nadeel aan. Je voicemail is op deze manier niet meer actief. Het probleem gebeurd meestal wanneer je aan nummerbehoud hebt gedaan.

ShortyEx 06-02-11 10:10

Voor mij geen probleem, ik haat voicemail. Ik schakel dat toch altijd uit...

Dus als ik ##004# bel, dan stoppen de meldingen en dan schakel ik voicemail uit in één keer?

Colpaert 06-02-11 14:26

Nog mensen die lid willen worden? Ik wil altijd mijn link delen ;-)

Overigens, om die meldingen weg te halen, kan je makkelijk jailbreaken en deze link volgen om de melding kwijt te zijn...

http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...ne-4-ipad.html

ShortyEx 14-02-11 09:47

Nvm.. opgelost..

Puck84 22-02-11 11:52

Om een of andere reden heb ik ineens geen tethering opties meer op mijn iPhone... Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Ligt dit aan het feit dat MV nog geen nieuwe ipcc file heeft ofzo?

HowowcanIgo 22-02-11 14:15

Hey,

Na lang sceptisch gestaan te hebben over MV zou ik nu toch overstappen.
Maar het is me nog niet duidelijk wat er precies gebeurt als je niet maandelijks herlaadt.
Als ik het goed voor heb verandert je tarief dan?

Bedankt voor jullie antwoorden.

Frederik

Colpaert 22-02-11 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo (Bericht 644894)
Hey,

Na lang sceptisch gestaan te hebben over MV zou ik nu toch overstappen.
Maar het is me nog niet duidelijk wat er precies gebeurt als je niet maandelijks herlaadt.
Als ik het goed voor heb verandert je tarief dan?

Bedankt voor jullie antwoorden.

Frederik

Als je niet binnen de maand herlaad, dan bel en sms je verder op je belkrediet.

Dus na 1 maand vervallen de 1000 + 1000 sms'en en de 2GB data. Wat er overschiet van je belkrediet gebruik je dan om te sms'en en bellen en data te verbruiken. Eenmaal dat op is moet je zeker terug herladen. Na een herlading van 15€ krijg je opnieuw de 1000 + 1000 sms'en en 2GB data.

Al iemand waarbij je je lid maakt? Anders wil ik je gerust mijn link doorsturen...

ShortyEx 22-02-11 18:11

Binnen de maand betekent dat dan 30 dagen? Of effectief bijvoorbeeld van 1 januari tot 1 februari?

WDS001 22-02-11 18:30

Effectief van 1 januari tot 1 februari. Een maand dus.

HowowcanIgo 22-02-11 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 644927)
Als je niet binnen de maand herlaad, dan bel en sms je verder op je belkrediet.

Dus na 1 maand vervallen de 1000 + 1000 sms'en en de 2GB data. Wat er overschiet van je belkrediet gebruik je dan om te sms'en en bellen en data te verbruiken. Eenmaal dat op is moet je zeker terug herladen. Na een herlading van 15€ krijg je opnieuw de 1000 + 1000 sms'en en 2GB data.

Al iemand waarbij je je lid maakt? Anders wil ik je gerust mijn link doorsturen...

Sorry, heb dit ook rechtstreeks gevraagd aan de helpdesk, en deze middag al SIM-kaart besteld :o

Bedankt voor 't antwoord in elk geval

Frederik

noomitje8 02-03-11 08:29

Ik ben net sinds gisteren MV! Nu is mijn iPhone besteld, dus die heb ik nog niet, en ik gebruik nu een blackberry. Daarvoor is MV een ramp, maar goed :-) Hopelijk is die iPhone snel binnen.
Als er iemand via mij lid wil worden is dat altijd leuk! ^_^

movichris 02-03-11 17:26

Wat de melding "doorschakelen actief" aangaat: een aantal vikings hebben de developer versie van 4.3. op hun iPhone en daarbij is die melding weg. Geeft ons goede hoop dat het probleem zo vanzelf verdwijnt.

buffel_styllezz 13-03-11 12:07

nou ik ben wel tevreden van MV maar wat een K*T 3G netwerk zeg ... heb overal edge en enkel in groote steden als gent enz. heb ik 3G :s met proximus had ik overal 3G

beketom 28-03-11 13:11

Volgende maand loopt mijn contract bij proximus eindelijk ten einde en ik denk er sterk aan om over te schakelen naar MV. Het enige wat ik altijd maar hoor terugkeren is de minder goede ontvangst voor data, is het verschil echt groot met proximus? Ik betaal gewoon teveel bij proximus voor date en ben dat beu, dus ike zie mv wel als een goede vervanger.

Puck84 28-03-11 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beketom (Bericht 656577)
Volgende maand loopt mijn contract bij proximus eindelijk ten einde en ik denk er sterk aan om over te schakelen naar MV. Het enige wat ik altijd maar hoor terugkeren is de minder goede ontvangst voor data, is het verschil echt groot met proximus? Ik betaal gewoon teveel bij proximus voor date en ben dat beu, dus ike zie mv wel als een goede vervanger.

Je gaat het verschil altijd merken. Ofwel zit je in een streek met 3G dekking en merk je op een negatieve manier dat je meestal op EDGE zit. Ofwel zit je in een streek met GPRS dekking en ga je merken dat je een stuk sneller gaat met omdat je meestal op EDGE zit.

Maar je moet het ook anders bekijken, Proximus is altijd een contract, MV is prepaid. Dus je kan altijd MV een of twee manden proberen en dan naderhand terugschakelen naar Proximus mocht de snelheid je toch tegenvallen.

PS: mocht je nog niemand hebben om op te geven als aanbrengen bij mobile vikings, geef me een berichtje en ik stuur je mijn link wel door als je wil :)

apotheosis 29-03-11 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beketom (Bericht 656577)
Volgende maand loopt mijn contract bij proximus eindelijk ten einde en ik denk er sterk aan om over te schakelen naar MV. Het enige wat ik altijd maar hoor terugkeren is de minder goede ontvangst voor data, is het verschil echt groot met proximus? Ik betaal gewoon teveel bij proximus voor date en ben dat beu, dus ike zie mv wel als een goede vervanger.

Ik heb alle 3 de providers gehad vorig jaar; MV,mobistar en proximus.

Een klein reviewke van mijn ervaringen met deze 3;

Eerst had ik mobistar, ik ben er weggegaan omdat ze er ook niet zoveel 3G hebben en ook omdat ze tethering niet toelieten.

Proximus; dit is nu mijn 1ste nummers en waarom is simpel; ze hebben de meeste 3G van allemaal, enige minpuntje is dat er hier en daar toch nog gprs is en als je ergens binnegaat het nog te vaak geebeurt je op gprs zit en daar kan je niks mee aanvangen maar voor de rest wel meeste 3G en ook niet onbelangrijk toch wel; zelden of nooit problemen met de data ;).
Daarom heb ik proximus ook al vind ik het ook wat te duur.

MV; zeer goedkoop en dat is de reden waarom ik ook een kaartje heb van mv maar die voorlopig aan de kant ligt en waarom is simpel: de data ligt voor mij teveel plat en het was me gewoon kotsbeu. Ik hoor mensen zeggen; alsof het zo erg is je 4uur niet kan surfen? Ik zou graag eens zien wat ze zouden doen en zeggen als ze morgen een iphone ofzo kopen en het blijkt er een speakertje ofzo kapot is? Zou ik dan tegen deze mogen zeggen, da kan toch geene kwaad?
Mobile vikings is top en ik raad het iedereen aan, mijne maat en broer zijn overgeschakeld en nog een paar anderen mensen allemaal dankzij mij maar mijne voorkeur blijft voorlopig proximus.
Ik ben nu eerst aan het afwachten of ik 3G zal hebben met MV bij me thuis want geen enkele provider heeft hier 3G bereik bij me thuis, gelukkig een mens Wi-Fi thuis heeft.
Ik wil eerst eens zien hoe mv hun netwerk zal uitgerold zijn en hoe het met hun 3G zit.

Wat buffel_styllezz hier heeft gezegd klopt niet wat proximus betreft; er is nog heel wat gprs en dus zeker als je ergens binnen gaat valt de 3G dikwijls weg, gelukkig blijft dit beperkt dat op gprs vallen.

tradie 29-03-11 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 (Bericht 656942)
J

Maar je moet het ook anders bekijken, Proximus is altijd een contract, MV is prepaid. Dus je kan altijd MV een of twee manden proberen en dan naderhand terugschakelen naar Proximus mocht de snelheid je toch tegenvallen.

PS: mocht je nog niemand hebben om op te geven als aanbrengen bij mobile vikings, geef me een berichtje en ik stuur je mijn link wel door als je wil :)

Proximus is ook via pay and go, databundel van 200mb via code te verzenden.

beketom 30-03-11 14:39

200 Mb is wat weinig als je met je iphone vaak online wil zijn denk ik.
Ik zal er nog eens over nadenken, maar proximus is momenteel gwn veel te duur voor data. Dus MV is wel een kanshebber:)

Puck84 01-04-11 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tradie (Bericht 657108)
Proximus is ook via pay and go, databundel van 200mb via code te verzenden.

is dat geen promo?
En zelfs dan..... 200 MB vs 2 Giga...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28.