Tijdelijk abonnement in België discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vanaf september loop ik 5 maanden stage in Brussel. Dan heb ik ook een abonnement nodig voor m'n iPhone. Heb normaal gesproken een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijdelijk abonnement in België
Hallo allemaal,
Vanaf september loop ik 5 maanden stage in Brussel. Dan heb ik ook een abonnement nodig voor m'n iPhone. Heb normaal gesproken een T-Mobile abonnement op mijn iPhone 5, maar wil ernaast in Brussel een abonnement voor m'n oude 3G hebben. Weet iemand of dat kan? Een abonnement voor 5 maanden (dus per maand opzegbaar) met een beetje belminuten, sms en internet. Bij welke provider kan ik dan het beste terecht? Alvast bedankt Tycho
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik brussel? Herlaadkaart proximua generation connect. Zoek maar op, succes!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mobile vikings is de beste oplossing!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is goedkoop, snel en gemakkelijk in te stellen en je kan steeds bijvullen zonder verdere aankoopverplichting.
Ik heb een hoop vrienden die dit gebruiken en die zeggen ook dat ze een goed bereik hebben en dergelijke. Zelf heb ik proximus, via bedrijf, maar privé zou ik het niet doen. Vind proximus nogal aan de dure kant. Voor de rest is het gewoon aanvragen op de website en enkele dagen later heb je alles in huis: sim-kaart, ... |
|
|||
|
|||
Mobile Vikings gebruiken in Brussel zou ik NIET doen. Ivm die strenge stralingsnormen is er amper tot geen, tot zeer slecht bereik van 3g in Brussel en errond. -> zie The 3V/m decree in Brussels: what does this mean for you? #Doctor Viking 14 | Mobile Vikings Blog
Ik zou voor generation connect van proximus gaan! Veel stabieler, en meer 3g in brussel en bespaart je minder frustraties en kopzorgen moest je voor Mobile Vikings kiezen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Abonnement voor student in Belgie? | Tines | Overige providers Nederland | 0 | 27-01-11 15:09 |
Iphone uit België met eigen abonnement | Johnvans | Archief | 3 | 18-01-10 14:36 |
Officiële iPhone prijzen Mobistar belgië zonder abonnement | grungie | Archief | 2 | 31-10-09 14:40 |
Tijdelijk abonnement? | henk.andersen | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-09-09 11:33 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
|
|