Belgacom vraag voor belgische gebruikers discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, waarschijnlijk domme vraag maar k ga ze toch stellen... Ik heb een belgacom adsl go thuis (niet draadloos). nu lees ik bij belgacom dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Belgacom vraag voor belgische gebruikers
Hallo,
waarschijnlijk domme vraag maar k ga ze toch stellen... Ik heb een belgacom adsl go thuis (niet draadloos). nu lees ik bij belgacom dat je via je account ook via Wi-Fi kan surfen en dat je daar niet voor hoeft bij te betalen maar dat t gewoon van je maandelijks volume af gaat. Wat zijn de juiste instellingen hiervoor op de Iphone en wie weet of dit klopt. Ik wil dus zeker geen EDGE instellingen want die ken ik. Indien mogelijk een gedetailleerde uitleg aub ... blijf u eeuwig dankbaar.. THX Nillens |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Euh , waar wil je draadloos surfen?
Je belgacom gegevens hoef je eigenlijk alleen maar in te geven als je op een "hotspot" van belgacom zit. Als je dan je safari opent zal hij om deze gegevens vragen en kan je surfen en je mail checken. Als je op school,werkt etc op een Wi-Fi netwerk zit kan je zo erop . Eventueel mits een toegangscode. Laatst gewijzigd door colliehome; 12-06-08 om 11:54. |
|
||||
|
||||
Zonder een Wi-Fi modem zal je niet ver komen.
Je moet je thuis eerst voorzien van een draadloos netwerk voor je dat kan. |
|
|||
|
|||
ik wil idd surfen via een hotspot en niet thuis via een modem.
Maar welke gegevens dien ik dan in te geven en waar... sorry ben een leekje.... ik weet dat je bij de iphone naar Wi-Fi moet gaan en dan vindt hij wel de belgacom hotspot... maar verder.... alvast bedankt voor de snelle reacties!!! |
|
||||
|
||||
zoals in post 2 , ga naar safari en daar zal het je duidelijk worden "ALS" je op een hotspot zit. Eerder kan je het NIET invullen. Dus neem je login en pasw mee...
|
|
||||
|
||||
Achzo, snap wat je bedoeld.
Je moet gewoon verbinding maken met de hotspot en dan sturen ze je automatisch door naar een inlogpagina waar je je gegevens (pasword en username) moet ingeven. aan je Wi-Fi instellingen op je iPhone moet je niets veranderen. Best even contact opnemen met de helpdesk. Die zullen je wel verder kunnen helpen. ben niet zo een "ComaBelg-fan" Laatst gewijzigd door Bomans; 12-06-08 om 12:32. |
|
|||
|
|||
THX for the help, dus zijn eigenlijk alle onbeveiligde Wi-Fi netwerken te gebruiken.. dus ook die van de buurman als ie t goed vindt.....
|
|
||||
|
||||
inderdaad. Op elk onbeveiligd netwerk kan je probleemloos surfen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belgacom Skynet emailadres | uhans | Overige providers België | 0 | 16-05-11 11:13 |
belgacom Hosted Exchange | Agent` | iPhone algemeen | 1 | 11-08-09 14:45 |
|
|